زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک پُل بر اثر انفجار ماین تخریب شد

یک پُل بر اثر انفجار ماین تخریب شد

author avatar
26 Jun 2011 - 13:21
یک پُل بر اثر انفجار ماین تخریب شد
author avatar
26 Jun 2011 - 13:21

شهر کندز(پژواک ٥ سرطان٩٠): با انفجار ماين در مرکز کندز، يک تانک آيساف و يک پل تخريب گرديده و راه مواصلاتى هزاران خانواده قطع شده است.

اين ماين، حوالى ساعت 10:30 قبل از ظهر امروز، در منطقۀ چهل چنار گورتپه، در برابر کاروان آيساف انفجار کرد.

سمونمل صالح محمد آمر حوزۀ سوم امنيتى شهر کندز، به آژانس خبرى پژواک گفت که دراين رويداد، يک موتر آيساف و يک پل، تخريب شده و از اينکه نيروهاى آيساف ساحه را مسدود کرده اند، از تلفات احتمالى آن خبر ندارد.

دفتر مطبوعاتى نيروهاى آيساف در کابل، وقوع انفجار در مرکز کندز را تاييد کرده، به پژواک گفت که تا حال در مورد تلفات و جراحات ناشى از اين رويداد، اطلاع به دست نياورده اند.

اما ذبيح الله مجاهد سخنگوى طالبان ادعا ميکند که آنها دراين انفجار، چهار سرباز خارجى را کشته و يک تانک آنان را تخريب نموده اند.

محمد سرور حسينى مسوول مطبوعاتى قوماندانى امنيۀ کندز گفت که بر اثر اين انفجار، يک پل تخريب شده و راه مواصلاتى هزاران خانوادۀ ساکن در گورتپه، به شهر کندز قطع گرديده است.

محمد زمان باشندۀ منطقۀ چهل چنار گورتپه گفت که او ميخواست در موتر شخصى خود براى انجام کار مهم، به شهر کندز برود؛ اما براثر تخريب پل، در آنسوى پل منتظر مانده است.

اين پل، ده متر طول و پنج مترعرض دارد و بر فراز يک نهر اعمار شده است.

محمد زمان افزود که از دور، يک تانک واژگون شدۀ آيساف را در کنار سرک مشاهده نموده و همچنان سرک عمومى منتهى به شهر کندز، به علت موجوديت نيروهاى آيساف براى يک و نيم ساعت به روى ترافيک مسدود بود و راه، حوالى ساعت ١٢ ظهر باز شد.

وى علاوه کرد که نياز است دولت و يا نيروهاى آيساف، اين پل را به زودى بازسازى نمايند؛ در غير آن مردم گورتپه مجبوراند که چند برابر فاصله را از راه هاى ديگر بپيمايند و خود را به شهر کندز برسانند.

بازدیدها: 0

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر