زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

طالبان سه سارق را در قره باغ غزنى به قتل رساندند

طالبان سه سارق را در قره باغ غزنى به قتل رساندند

author avatar
22 Oct 2011 - 18:13
طالبان سه سارق را در قره باغ غزنى به قتل رساندند
author avatar
22 Oct 2011 - 18:13

غزنى ( پژواک ٣٠ ميزان ٩٠): طالبان مسلح ؛ امروز سه تن را که چند روز قبل به اتهام سرقت دستگير کرده بودند، در ولسوالى قره باغ به قتل رساندند.

ذبيح الله مجاهد يک سخنگوى طالبان به آژانس خبرى پژواک گفت که اين افراد در مسير راه  به زور مال  مردم را تاراج و آنها را  اذيت ميکردند.

مجاهد گفت که اين سه تن حتى زيورات را  از نزد زنان تاراج کرده بودند و به گفتۀ وى، افراد ياد شده به اساس فيصله طالبان امروز در منطقه مروردار قره باغ با ضرب گلوله کشته شدند.

انجنير زيت الله عظيمى ولسوال قره باغ صرف گفت که طالبان سه سارق مسلح را دستگير کرده؛ اما در مورد کشتن آنها معلومات ندارد.

عظيمى به تاريخ ٣٠ ميزان در صحبت با پژواک پذيرفت که سارقين دستگير شده از طرف طالبان در برخى مناطق قره باغ دست به راهزنى و تاراج اموال مردم ميزدند.

وى افزود که روز گذشته پوليس قره باغ نيز سه تن را حين سرقت مسلحانه دستگير کرده که در حال حاضر تحت توقيف پوليس قرار دارند.

شمارى از مردم افراد دستگير شده به اتهام سرقت را که چشم و دست هاى شان بسته بود، ديده اند که طالبان آنها را در منطقه باخود ميگشتاندند.

پيروزخان باشنده قره باغ به پژواک گفت که طالبان اين سه تن را چند روز قبل حين سرقت دستگير کرده بودند.

 وى ميگويد که خودش ديد که طالبان مسلح اين سه تن را  در حاليکه چشمها و دستهاى شان بسته بود با خود ميگشاندند..

 به گفتۀ پيروزخان، چند روز ميشود که  در منطقه شايعه است که  طالبان دست و پاى سارقين را قطع ميکنند؛ اما تاکنون در اين مورد معلومات کامل ندارد.

 قرباغ منطقه اى است که از يک و نيم سال به اينسو تيلفون در آنجا کار نميکند و اخذ معلومات دقيق در مورد رويداد ها از منابع مستقل دشوار ميباشد.

 عبدالحليم رئيس شوراى قره باغ گفت که طالبان سه تن را به اتهام سرقت مسلحانه  دستگير کرده بودند اما در اين مورد معلومات ندارد که با آنها چه کار صورت گرفته و يا ميگيرد.

 وى به پژواک گفت که تلاش ها براى رهايى اين افراد نيز صورت گرفته؛ اما کسى در مورد واکنش طالبان چيزى نگفته اند.

بازدیدها: 1

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر