زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پوليس دو تن را از چنگ اختطافگران نجات داد

پوليس دو تن را از چنگ اختطافگران نجات داد

author avatar
31 Jan 2012 - 17:10
پوليس دو تن را از چنگ اختطافگران نجات داد
author avatar
31 Jan 2012 - 17:10

شهرکابل (پژواک،١١دلو٩٠): پوليس کابل، يک طفل و يک جوان را از چنگ اختطافگران رها نمود و دو تن را در پيوند به اختطاف آنها دستگير کرد.

 حشمت الله ستانکزى مسوول مطبوعات پوليس زون ١٠١ آسمايى کابل، امروز (١١دلو) به آژانس خبرى پژواک گفت که پوليس، يک طفل ١٣ ساله و يک جوان ٢٠ ساله را که توسط افراد ناشناس اختطاف شده بودند، از چنگ ربايندگان آزاد نمود.

 وى افزود که محمد عثمان متعلم يکى از مکاتب شهرکابل، دو ماه قبل از مربوطات سرک ميدان هوايى، و احمد فهيم (جوان) سه روز پيش از مربوطات ناحيۀ اول شهر کابل، ربوده شده بودند.

 ستانکزى علاوه کرد که محمدعثمان به ولسوالى شکردرۀ کابل منتقل گرديده  و ربايندگان، در بدل رهايى وى خواستار يکمقدار پول شده بودند؛ اما پوليس توانست که  ديروز اين طفل را در ولسوالى ميربچه کوت کابل، بدون اينکه آدم ربايان موفق به اخذ پول شوند، رهانمايد.

 منبع، مقدار پول را مشخص نکرده  علاوه نمود که  در پيوند به اختطاف طفل، يکتن بازداشت شده است و تلاش براى دستگيرى اعضاى متباقى اين گروه، ادامه دارد.

 مسوول مطبوعاتی پوليس زون ١٠١ آسمايى کابل، در خصوص فرد دومى گفت  که  احمد فهيم از سوى تعدادى افراد ناشناس، به نيرنگ و فريب اختطاف شده و به ولسوالى پغمان منتقل گرديده بود.

 وى علاوه کرد که اختطافچيان، در بدل رهايى اين جوان، ٥٠٠ هزار دالر امريکايى مطالبه نموده بودند؛ اما ديروز  يکتن شان بالفعل در ساحۀ کوته سنگى دستگير و شخص اختطاف شده، از چنگ آنها رها گرديد.

 ستانکزى خاطرنشان کرد که جستجوى پوليس براى دستگيرى  سه تن ديگر، که در اين قضيه دخيل اند، ادامه دارد.

 اين درحاليست که  هفتۀ گذشته، پوليس يک گروپ چهار نفرى  مسلح  را که يک تاجر ملى را در مربوطات حوزۀ يازدهم شهر کابل اختطاف نموده بود، دستگير کرد.

 اين تاجر، داکتر نيازى نام دارد و پنج شبانه روز در يک تهکوى در ساحۀ سرک چهارم تايمنى حوزۀ چهارم امنيتى، در قيد قرارداشت  و آدم ربايان در بدل رهايى وى، سه ميليون دالر تقاضا کرده بودند؛ اماوی توانست که از چنگ اختطافگران فرار کند.

Views: 0

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر