زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک زن در بادغيس به قتل رسيده است

يک زن در بادغيس به قتل رسيده است

author avatar
19 Dec 2016 - 11:50
يک زن در بادغيس به قتل رسيده است
author avatar
19 Dec 2016 - 11:50

 

قلعۀ نو (پژواک،٢٩قوس٩٥): برخى منابع مى گويند که طالبان مسلح، يک خانم ١٨ساله را در ولسوالى آبکمرى ولايت بادغيس تيرباران کرده اند؛ اما طالبان مسلح اين ادعا را بى اساس مى دانند.

محمد ناصر نظری عضو شورای ولایتى بادغیس، روز دوشنبه (٢٩قوس) به آژانس خبرى پژواک گفت که اين حادثه، عصر روز گذشته در قريۀ دايزنگى ولسوالى آبکمرى اين ولايت به وقوع پيوسته است.

او گفت که اين خانم، عزيزه نام داشت و از مدتى به اين سو از سوى شوهرش طلاق گرديده بود.

وى افزود: "شوهرعزيزه از چند سال به اين سو در ايران بود، چندى قبل يکى از دوستانش را به صفت وکيل خود تعيين کرد، تا خانمش (عزيزه) را طلاق بدهد."

اين عضو شورای ولایتى بادغیس در ادامه گفت که عزيزه پس از گرفتن طلاق از شوهرش، به عقد فرد ديگرى درآمد و زندگى آرام را دنبال مي کرد؛ اما چند روز قبل شوهر اولى او از ايران به بادغيس آمد و ادعا کرد که اين خانم را طلاق نداده و مى خواهد با او زندگى کند.

بر بنياد معلومات اين مقام محلى، اين موضوع مشکلى را در منطقه ايجاد کرد و سرانجام به هدايت ملاعصمت الله ولسوال نامنهاد طالبان براى ولسوالى آبکمرى ولايت بادغيس، اين زن تيرباران گرديد.

درعين حال، ظاهر بهاند سخنگوى والى بادغيس، تيرباران شدن يک خانم توسط طالبان را در ولسوالى آبکمرى اين ولايت تاييد کرده است. بهاند در مورد جزييات بيشتر ارايه نکرد.

 اما طالبان مسلح، تيرباران کردن اين زن از سوى آنها را رد نموده و گفته اند که اين رويداد به افراد آنها ارتباط نمى گيرد.

قارى يوسف احمدى يک تن از سخنگويان گروه طالبان مى گويد که در منطقۀ دايزنگى ولسوالى آبکمرى، يک زن که شوهرش به ايران بود با مرد ديگرى فرار کرده، مردم محل و دوستان اين خانم فيصله کردند که اين زن با شوهر دومى اش زندگى کند؛ زمانى که شوهر اولى اين زن از ايران به بادغيس بر گشت، به طالبان عارض شد که خانمش بدون اينکه طلاق داده باشد، با کسى ديگر عروسى کرده است.

احمدى در ادامه گفته است که محکمه طالبان اين موضوع را تحت بررسى گرفت و تا زمان مشخص شدن شواهد طلاق، اين زن را از شوهر دومى اش نيز جدا ساخته و به خانۀ پدرش روان نمود؛ اما دو شب قبل شوهر اولى اين خانم با دو فرد مسلح ديگر، به خانه پدرى اين زن رفته و اين خانم را به قتل رسانده است .

او افزوده است که طالبان، قاتل و دو تن از همراه هان او را بازداشت نموده و موضوع تحت تعقيب مى باشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر