زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک ترمينال برای موترهای باربری در نيمروز ساخته شد

يک ترمينال برای موترهای باربری در نيمروز ساخته شد

author avatar
15 Mar 2018 - 15:50
يک ترمينال برای موترهای باربری در نيمروز ساخته شد
author avatar
15 Mar 2018 - 15:50

زرنج (پژواک، ۲۴ حوت ۹۶):مسئولان در ولايت نيمروز مى گويندکه يک ترمينال جديد تجاری که گنجايش ۱۳۰ موتر باربری را دارد، به هدف سهولت بيشتر برای تاجران در اين ولايت ساخته شد.

اين ترمينال موقت تجاری که در بندر موسوم به بندر والی موقعيت دارد، کارش در مدت دو ماه تکميل و امروز از سوی انجنير محمد سميع والی نيمروز افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

والی نيمروز گفت که اين ترمينال موقت تجارتی به هدف ايجاد سهولت بيشتر و عرضه خدمات ترانسپورتی بهتر برای تجار ملی ايجاد شده است.

وی، از ايجاد يک ترمينال بزرگ تجاری در آينده خبر داده گفت که تا ايجاد ترمينال بزرگ دايمی در آينده، تلاش کردند که مشکلات تجار ملی را که به ايران صادرات و واردات دارند با ايجاد ترمينال موقت فعلی حل و سهولت های بيشتری برای شان فراهم کنند.

صبغت الله صديقی رئيس ترانسپورت نيمروز، گفت که زمين اين ترمينال، مربوط به وزارت تجارت می باشد؛ اما بخاطر حل مشکلات ترانسپورتی در اختيار رياست ترانسپورت نيمروز قرار داده است.

وی، با بيان اينکه ترمينال ساخته شده گنجايش ۱۳۰ موتر باربری را دارد، گفت که قبلاً تجار موترهای ترانزيتی شان را در سرای هاى شخصی و اطراف جاده های عمومی پارک می کردند که باعث ازدحام ترافيک ميشد؛ اما اکنون در کنار اينکه با ايجاد ترمينال مشکلات تجار حل می شود، عوايد دولت نيز بالای می رود.

صديقی، از افزايش عوايد ۳۰ ميليون افغانی اين رياست در سال روان نيز خبر داده، گفت: "سال گذشته عوايد رياست ترانسپورت ۲۱۹ ميليون افغانی بود؛ اما عوايد امسال به ۲۴۷ ميليون افغانی رسيده است. "

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر