زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

جمعی از کارگران در ولایت نیمروز دست به اعتراض زدند

جمعی از کارگران در ولایت نیمروز دست به اعتراض زدند

author avatar
18 May 2019 - 17:03
جمعی از کارگران در ولایت نیمروز دست به اعتراض زدند
author avatar
18 May 2019 - 17:03

 زرنج (پژواک، ٢٨ ثور ٩٨): کارگران و کسبه کاران پل ابریشم منطقه مرزی بین افغانستان و ایران، در مقابل دروازه شورای ولایتی، به دلیل منع نمودن واردات تیل و مواد خوراکی از کشور ایران، دست به اعتراض زدند. 

جمعه خان یکتن از کارگران معترض به آژانس خبرى پژواک گفت کارگران و کسبه کارانی که از طریق پل ابریشم تیل و مواد خوراکی را از کشور ایران وارد شهر زرنج می نمودند، توسط مسوولین کمیساری منع گردیده، که این امر خشم آنها را برانگیخته و خواهان حل مشکل شان هستند.

غلام نبی يکتن ديگر از معترضین، بیکاری را عامل سرقت ها، ناامنی و فساد عنوان نموده و از مسوولین خواستار رسیدگی هرچه عاجل و حل مشکلات شان گردید.

اعتراض کنندگان گفتند درحالی به پل ابریشم کار می نمایند که هرگونه بد رفتاری را متحمل شده و از بیکاری و مجبوری در پل ابریشم کاروبار می نمایند.

نعمت الله عضو شورای ولایتی گفت که موضوع را بطور جدی مورد پیگیری قرار خواهد داد و با دو طرف مورد ادعا، صحبت های همه جانبه صورت خواهد گرفت.

اما سمونوال حمید الله صمدی کمیسار پل  ابریشم ولایت نیمروز، تصمیم اتخاذ شده را نپرداختن مالیه کسبه کاران، بی نظمی و ازدحام بیش از حد عنوان نموده و اقدام شانرا مطابق قانون خواند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر