زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

قونسلگرى افغانستان در پشاور بسته شد

قونسلگرى افغانستان در پشاور بسته شد

author avatar
11 Oct 2019 - 11:59
قونسلگرى افغانستان در پشاور بسته شد
author avatar
11 Oct 2019 - 11:59

کابل (پژواک، ١٩ ميزان ٩٨): سفارت افغانستان در اسلام آباد ميگويدکه  پوليس پاکستان بر مارکيت افغان چاپه انداخته  وبيرق افغانستان را پائين کرده که در عکس العمل اين اقدام پاکستان افغانستان قونسلگرى خود را در پشاور بسته کرده است.

در اعلاميۀ که از سوى سفارت افغانستان در اسلام آباد منتشر شده آمده است که  حکومت افغانستان در مورد چاپه انداختن پوليس پاکستان بر مارکيت افغان در پشاور، بسته کردن دکانهاى اين مارکيت و پائين کردن بيرق افغانستان از مارکيت ياد شده، موقف حکومت افغانستان را با رسانها شريک نموده و اين رااعلان کرده بود که در صورت تکرار چنين عمل، قونسلگرى خودر را در پشاور بسته خواهد کرد. 

منبع ميگويد، اما بدبختانه پوليس ايالتى پاکستان شب گذشته يک بار ديگر بدون اينکه حکومت افغانستان را در جريان قرار بدهد بر مارکيت ياد شده چاپه انداخته و بيرق افغانستان را  پائين کرده است.

 منبع مى افزايد که سفارت افغانستان در اسلام آباد اين عمل را تقبيح ميکند و اين کار را خلاف اصول ديپلوماتيک مى خواند ودر عکس العمل اين کار قونسلگرى خود را در پشاور بسته مىکند.

 قابل يادآورى است که در عکس العمل اين کار حکومت پاکستان شمارى از فعالان مدنى در مقابل سفارت پاکستان در کابل دست به اعتراض زدند .

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر