زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دکانداران در شهر شبرغان، روز والنتاین را تجلیل کردند

دکانداران در شهر شبرغان، روز والنتاین را تجلیل کردند

author avatar
14 Feb 2020 - 15:45
دکانداران در شهر شبرغان، روز والنتاین را تجلیل کردند
author avatar
14 Feb 2020 - 15:45

شبرغان (پژواک، ٢٥ دلو ٩٨): برای نخستین بار، عده یی از دکانداران در شهر شبرغان، از روز والنتاین تجلیل به عمل آوردند.

این دکانداران مارکیت منتظم، دکان های شانرا با وسایل تزیینی آراسته و بزم موسیقی ترتیب دادند و با خوانش سرود های عاشقانه، از این روز تجلیل نمودند.

عنایت سادات یکی از دکانداران، به آژانس خبرى پژواک گفت که هدف کلی شان از تجلیل روز والنتاین “یا ابراز عشق” این است تا به دوستان خود ابراز محبت کنند.

او افزود: “ما از سالیان درازی است که درد جنگ و مصایب ناباب آنرا میکشیم و همه ما از این پدیده خسته ایم.”

موصوف خاطرنشان ساخت که میخواهند تا با تجلیل ازاین روز، به مردم پیام عشق و محبت ارزانی کنند و این را بیان کنند که تجلیل از روز والنتاین یا ابراز محبت، تنها منوط به ابرازعلاقه به عشق دختری نیست، بلکه میتوان با بزرگداشت از این روز به دوستان و نزدیکان خود نیز ابراز محبت کرد.

محمد شریف یکی از دکانداران دیگر گفت: ما در تقویم خود برای اعیاد مختلف تجلیل هايی داریم، تجلیل از نوروز، جشن استقلال، روزهای جنگ، عید و بسا مسایل دیگر؛ اما برای ابراز علاقه و محبت هیچ روزی را نداریم.

او اضافه کرد که چه خوب است با بیان محبت به دوستان و نزدیکان خود، عشق و دوستی را بین هم تقویت کنیم و یک پیام انسانی دراین روز بین هم تبادله کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا حداقل، انسان ها یکدیگر خود را دوست داشته باشند و روزی را برای عشق و دوستی بین هم مسمی نمایند و از آن تجلیل کنند.

دراین حال، برخی از باشنده گان شهرشبرغان میگویند، تجلیل از روز والنتاین یا بیان محبت برای ما روزی خاصی نیست، اگر کسی آنرا تجلیل میکند یا خیر برای ما مهم نیست.

آغامحمد مروت یکی از دکانداران دیگر گفت: ما از روزهای مختلف در جریان سال تجلیل میکنیم و امسال، برخی ها گرد هم جمع شده روز والنتاین را نیز تجلیل نمودند.

او تصریح کرد که برای وى منحیث یک باشنده این ولایت، مهم نیست که کسی از آن تجلیل میکند یا نه و اصلا وى به آن اهمیت نمیدهد.

امروز برخی از جوانان در شهر شبرغان، با دیدگاه متفاوت پیرامون این روز در شهر شبرغان پیام ها و مطالبی را بین هم تبادله و در صفحات اجتماعی نشر میکنند، ولی آنچه مهم است، اينکه اکثر جوانان با برگزاری محافل اختصاصی و رفتن به تفريحگاه ها ازاین روز تجلیل میکنند.

Views: 3

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر