زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ایالات متحده کمک ۱۳۰ میلیون دالر با دولت افغانستان را اعلام کرد

ایالات متحده کمک ۱۳۰ میلیون دالر با دولت افغانستان را اعلام کرد

author avatar
24 Jul 2020 - 15:43
ایالات متحده کمک ۱۳۰ میلیون دالر با دولت افغانستان را اعلام کرد
author avatar
24 Jul 2020 - 15:43

 

کابل (پژواک، ۳ اسد ۹۹): ایالات متحده امریکا اعلام کرد که ۱۳۰ میلیون دالر، دولت افغانستان را در راستای مبارزه با ویروس کرونا کمک می کند.

این اظهارات در خبرنامه که امروز (سه اسد) از سوی دفتر مطبوعاتی سفارت امریکا در کابل منتشر و کاپی آن به دسترس آژانس خبری پژواک قرار گرفته است، بیان شده است

 در خبرنامه آمده است که امریکا برای مبارزه با ویروس کرونا در افغانستان ۱۳۰ میلیون دالر دیگر را با دولت افغانستان نیز کمک می کند.

در اعلامیه همچنان تذکر رفته است که امریکا از طریق بانک جهانی برای مبارزه با کرونا برای سکتور صحت، معارف و ادارات ولایتی افغانستان روند سپرد کمک ۹۰ میلیون دالر را تسریع بخشیده است.

راس ویلسن سرپرست سفارت امریکا در کابل می گوید که این کمک ها در حالی با دولت افغانستان صورت می گیرد که افغانستان مصروف مبارزه با کرونا می باشد.

به گفته او امریکا در هماهنگی با حکومت افغانستان با کشور های کمک کننده، نهاد های جهانی، شرکای بین المللی و سکتور خصوصی در تماس می باشند تا کمک های بیشتر را برای مبارزه با کرونا برای افغانستان جلب نمایند

 این کمک ها درحالی با دولت افغانستان صورت می گیرد که به اساس یافته های آژانس خبری پژواک حکومت بسیار زیاد از پول های اختصاص یافته برای مبارزه با کرونا به درستی مصرف نکرده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر