زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وضع قواعد جدی برای افراد نظامی در ولایت بدخشان

وضع قواعد جدی برای افراد نظامی در ولایت بدخشان

author avatar
19 Apr 2022 - 13:40
وضع قواعد جدی برای افراد نظامی در ولایت بدخشان
author avatar
19 Apr 2022 - 13:40

فیض‌آباد (پژواک، ۳۰حمل ۱۴۰۱): قوماندانی‌امنیۀ بدخشان به نظامیان نهادهای مربوط به این قوماندانی هدایت داده تا از گشت‌وگذار بی‌مورد و حمل سلاح در داخل بازارهای این ولایت جدا خوداری کنند؛ در صورت تخطی با آنان برخورد جدی خواهد شد.

قوماندانی‌امنیۀ ولایت بدخشان به اساس انتشار مکتوبی از نظامیان نهادهای مربوط به این قوماندانی و ولسوالی‌های ۲۷ گانۀ بدخشان خواسته که از گشت‌وگذار بی‌مورد و حمل سلاح در داخل بازارهای این ولایت جدا خوداری کرده و موهای شان را مطابق به سنت رسول‌الله (ص) کم و یا اصلاح کنند.

این مکتوب به تاریخ ۲۸ حمل سال جاری که به ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بدخشان مواصلت ورزیده، در آن نگاشته شده که طی جلسه‌یی که در قوماندانی‌امنیۀ این ولایت تدویر شد، پیرامون سه موضوع فیصله صورت گرفت.

بر اساس فیصله‌یی که در این جلسه صورت گرفت، منسوبان نظامی از گشت‌وگذار بی‌مورد و حمل سلاح در داخل بازارهای مرکز و ولسوالی‌ها خودداری نمایند، مو‌های شان را به طریقۀ سنت رسول الله (ص) کم و یا اصلاح کنند و نیز شهروندان و نظامیان از فلم‌های سیاه در وسایط‌ نقلیۀ ملکی و نظامی استفاده نکنند.

منبع نوشته‌است: «در غیر آن مطابق احکام شریعت اسلامی و قانون امارت اسلامی همرای شان برخورد جدی خواهد شد.»

معزالدین احمدی، رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت بدخشان با تایید این مطلب می‌گوید، این تصمیم هیأت رهبری قوماندانی امنیۀ ولایت بدخشان به‌خاطر تامین امنیت هرچه بهتر شهروندان مرکز و ولسوالی‌های این ولایت اتخاذ شده تا در آینده بتوانند، با فکر آرام به کسب و کار شان رسیده‌گی کرده و هیچ‌گونه تشویش نداشته باشند.

این در حالی است که طی دو روز اخیر  پوسته‌های تلاشی و پاک‌کاری موترهای شیشۀ سیاه در بعضی از نقاط این ولایت به راه انداخته شده و تا کنون شیشه‌های سیاه ده‌ها عراده موتر توسط نظامیان سفید شده‌است.

Views: 82

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر