زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افغانستان و قرغزستان در مورد انترنیت با کیفیت و نرخ مناسبت گفتگو نمودند

افغانستان و قرغزستان در مورد انترنیت با کیفیت و نرخ مناسبت گفتگو نمودند

author avatar
10 May 2022 - 23:53
افغانستان و قرغزستان در مورد انترنیت با کیفیت و نرخ مناسبت گفتگو نمودند
author avatar
10 May 2022 - 23:53

کابل (پژواک، ۲۰ ثور ۱۴۰۱) : وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا با رهبری شرکت صندوق وجهی توسعه منطقوی قرغزستان در مورد کیفیت و قیمت مناسبت انترنیت صحبت نمود.
در یک خبرنامه که از طرف این وزارت منتشر شده آمده است، مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی،  با مسوولین اداره افغان تیلیکام و اترا امروز با رهبری شرکت صندوق وجهی توسعه منطقوی قرغزستان در کابل دیدار نمود.

منبع افزوده است، درین نشست  هردو جناح روی انترنت با کیفیت و قیمت مناسب در افغانستان صحبت نمودند. مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات از هیت قرغزستان برای سرمایه‌گذاری در افغانستان تشکری نموده  در زمینه از هر نوع همکاری اطمینان دادند.

موصوف بیان داشت که داد و ستد اقتصادی میان کشورها منافع بین الدول را مصوون می‌سازد و هر کشور می‌تواند که به صورت سالم منافع خود را به‌دست آورد.
همچنان، احمد مسعود لطیف رای معین وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در مورد ترانزیت انترنت بیان داشت که موقعیت جغرافیایی افغانستان می‌تواند یک ترانزیت منطقوی خوب را به وجود آورد و راه را برای اتصال منطقوی هموار سازد.
در اخیر، به شرکت دولتی افغان تیلی کام وظیفه سپرده شد تا، با هیاتی که آمده است همکاری کامل را اشته باشند و تمام سهولت‌ها را جهت تسریع کارها برایشان مهیا سازند.

Views: 161

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر