زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

به خاطر جمع‌آوری زباله‌ها حشرعمومی یک روزه در شهر فیض‌‌آباد راه‌اندازی شد

به خاطر جمع‌آوری زباله‌ها حشرعمومی یک روزه در شهر فیض‌‌آباد راه‌اندازی شد

author avatar
12 Jun 2022 - 17:42
به خاطر جمع‌آوری زباله‌ها حشرعمومی یک روزه در شهر فیض‌‌آباد راه‌اندازی شد
author avatar
12 Jun 2022 - 17:42

فیض‌آباد (پژواک، ۲۲ جوزا ۱۴۰۱): مسؤولان در بدخشان می‌گویند، به مناسبت هفتۀ محیط زیست، به خاطر جمع‌آوری زباله‌ها حشر عمومی را در شهر فیض‌آباد مرکز این ولایت، راه‌اندازی نموده‌اند.

قاری فیض الرحمن رئیس حفاظت محیط زیست ولایت بدخشان به آژانس خبری پژواک گفت، این حشر را در همکاری با ریاست های اطلاعات و فرهنگ، شاروالی، حج و اوقاف، زراعت، معارف و صحت‌عامه، راه اندازی کرده‌است.

وی افزود: «به مناسبت هفتۀ محیط زیست ما در همکاری با ادارات ذیربط و مردم شهر فیض‌آباد، این حشر را به هدف نظافت و صفایی شهر برگزار نمودیم و از شهروندان می‌خواهیم، در قسمت حفاظت محیط زیست شان که مسؤولیت هر شهروند است، دوامدار با ما همکاری جدی نمایند.»

او علاوه  کرد، در این حشر که برای یک روز می‌باشد، ده‌ها تن از کارمندان دولت، موسسات، و جوانان شهر فیض‌آباد اشتراک کرده بودند.

اما موصوف گفت، در ده روز آینده همچو حشر از سوی موسسۀ کوار در پنج نقطۀ شهر فیض آباد توسط 150 کارگر راه‌اندازی خواهد شد.

محمداسماعیل سامی مدیر اداری شاروالی شهر فیض آباد گفت: «خوشبختانه بعد از آمدن امارت اسلامی با وجود امکانات اندک، در وضعیت محیط زیستی تغییرات مثبتی به میان آمده که هفته‌وار هزاران متریک تُن زباله جات را ریاست شهرداری جمع آوری می نماید که قسمتی از آن  به کود تبدیل و زارعین داوطلب دوباره در مزارع شان استفاده می‌نمایند.»

او می‌افزاید، ریاست شاروالی در تلاش است که زباله‌ها را از داخل شهر جمع آوری نماید، تا زیبایی‌های طبیعی شهر فیض آباد حفظ گردد.

Views: 16

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر