زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ماموریت ۷ سالۀ شارژدافیر اتحادیۀ اروپا در افغانستان به پایان رسید

ماموریت ۷ سالۀ شارژدافیر اتحادیۀ اروپا در افغانستان به پایان رسید

author avatar
18 Aug 2022 - 12:37
ماموریت ۷ سالۀ شارژدافیر اتحادیۀ اروپا در افغانستان به پایان رسید
author avatar
18 Aug 2022 - 12:37

کابل (پژواک، ۲۷ اسد ۱۴۰۱): مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا در ملاقات تودیعی با شارژدافیر اتحادیۀاروپا گفته که حکومت سرپرست افغانستان به شمول اتحادیۀ اروپا با تمام کشورها خواستار تعامل خوب و روابط مثبت است.

ارگ در صفحۀ تویترش نگاشته است، مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا قبل از ظهر با «ارنوت پاولز» شارژدافیر اتحادیۀاورپا در افغانستان دیدار نموده است.

منبع نگاشته است، ارنوت پاولز شارژدافیر اتحادیۀاروپا در این دیدار، از ماموریت هفت سالۀ خود اظهار خرسندی نموده و گفته است که دورۀ کاری اش در اینجا به پایان رسیده و در آیندۀ نزدیک همکار دیگری جایگزین وی خواهد شد.

معاون اداری ریاست الوزرا در خطاب به شارژدافیر اتحایۀاروپا در افغانستان گفته است: «هفت سال مدت زیادی است خدا کند خاطرات خوبی از افغانستان با خود ببرید، و با جانشین شما نیز همکاری خود را ادامه می‌دهیم.»

وی گفته‌است، حکومت سرپرست افغانستان به شمول اتحادیۀاروپا با تمام کشورها روابط مثبت و تعامل خوب می‌خواهد و آرزو دارد، جهانیان در بخش‌های معادن، برق، زراعت، صحت و سایر سکتورها در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزوده‌است، حکومت سرپرست افغانستان به تمام سرمایه‌گذاران اطمینان می‌دهد که تسهیلات لازم را در کنار حفظ امنیت فراهم می کند.

Views: 17

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر