زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برای پولیس ۱۷ ولسوالی ولایت فاریاب یونیفورم توزیع شد

برای پولیس ۱۷ ولسوالی ولایت فاریاب یونیفورم توزیع شد

author avatar
6 Dec 2022 - 11:00
برای پولیس ۱۷ ولسوالی ولایت فاریاب یونیفورم توزیع شد
author avatar
6 Dec 2022 - 11:00

میمنه (پژواک، ۱۵ قوس ۱۴۰۱): مسؤولان امنیتی در ولایت فاریاب از توزیع یونیفورم برای پولیس ۱۷ ولسوالی این ولایت خبر می‌دهند؛ برخی باشنده‌گان این ولایت از این اقدام ستودند.

داملا حزب‌الله «مقاتل» آمر امور امنیتی قوماندانی امنیۀ ولایت فاریاب به آژانس خبری پژواک گفت، مردم مکرراً خواستار توزیع یونیفورم مشخص به نیروهای امنیتی بودند، تا افراد مسؤول را از غیرمسؤول تفکیک کنند.

وی در ادامه می‌افزاید: «روی این ‌ملحوظ ۲۶۰۰ جوره یونیفورم از سوی وزارت امور داخله مواصلت کرده بود که روند توزیع آن‌ را پس از چاشت دیروز (۱۴ قوس) در شهر میمنه و ۱۷ ولسوالی آغاز گردید.»

موصوف افزود، یونیفورم در دور اول صرف برای ساتنمنان و سربازان مواصلت و توزیع گردید و در دوره‌های بعدی به افسران قوماندانی نیز مواصلت خواهد کرد.

وی علاوه کرد، توزیع یونیفورم باعث مشخص‌شدن نیروهای امنیتی می‌شود و در کنار آن نگرانی‌های مردم در این زمینه رفع شده و همچنان باعث بهبود وضعیت امنیتی در این ولایت خواهد شد.

فیروز یک تن از باشنده‌گان شهر میمنه می‌گوید که توزیع یونیفورم برای نیروهای امنیتی کار اصولی است و مردم به اسانی می‌توانند افراد مسلح مسؤول و غیرمسئوول را شناسایی کنند.

به گفتۀ وی، پس از تسلط حکومت حاکم، نیروهای امنیتی مسؤول و غیرمسئوول مشخص نبود؛ در حوزه‌ها، چوک‌ها و کمربند‌های امنیتی افراد مسلح با لباس شخصی و غیرمنظم حضور دارند، هرگاه مشکلی پیش می‌آمد، نمی‌توانستند به کدام از این افراد اعتماد کنند و موضوع را مطرح نمایند.

در همین حال، شهاب‌الدین یک تن دیگر باشنده‌گان این شهر از این اقدام ستایش به‌عمل آورده می‌گوید که خوشحال می‌شود وقتی منسوبین امنیتی را با یونیفورم می‌بیند.

وی افزود، با داشتن یونیفورم مردم احساس امنیت می‌کنند و باور شان به نیروهای امنیتی شان بیشتر می‌گردد.

Views: 127

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر