زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دومین نمایشگاه بزرگ مواد ساختمانی در هرات راه اندازی گردید

دومین نمایشگاه بزرگ مواد ساختمانی در هرات راه اندازی گردید

author avatar
14 Mar 2023 - 18:47
دومین نمایشگاه بزرگ مواد ساختمانی در هرات راه اندازی گردید
author avatar
14 Mar 2023 - 18:47

هرات (پژواک، ۲۳ حوت ۱۴۰۱): همزمان با حاکمیت امارت اسلامی در کشور، دومین نمایشگاه بزرگ مواد ساختمانی با حضور داشت مسؤولان محلی، شماری از تاجران و انجنیران، امروز در شهر هرات افتتاح شد.

انجنیر نثاراحمد یاسینی رئیس اتحادیه انجنیران ولایت هرات در صحبت با رسانه‌ها گفت، در این نمایشگاه ۳۱ غرفه از تولیدات داخلی به هدف معرفی مواد ساختمانی و جهت ترویج استفاده از تولیدات داخلی به نمایش گذاشته شده است.

موصوف از حکومت می خواهد تا در قسمت کاهش مالیات و تأمین انرژی با آنان همکاری نموده تا تولیدات داخلی با واردات خارجی در کشور رقابت نمایند.

از سوی هم غرفه‌داران از برگزاری  این نمایشگاه استقبال نموده و می گویند که در حال حاضر تولیدات داخلی افزایش یافته و می تواند با واردات خارجی رقابت کند.

عین الله تابش یکتن از غرفه‌داران سنگ تزئینات در صحبت با آژانس خبری پژواک میگوید که برگزاری همچو نمایشگاه‌ها زمینه بازاریابی و جذب مشتریان داخلی را به حمایت ار تولیدات وطنی در داخل کشور افزایش می دهند.

از سوی هم غرفه‌داران این نمایشگاه از حکومت می خواهند تا از محصولات شان در همه عرصه‌ها حمایت نمایند.

در همین حال مولوی محمد بشیر سیرت رئیس صنعت و تجارت هرات در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت، امارت اسلامی توجه خاص برای رشد و تقویت تولیدات داخلی دارد و  از محصولات خارجی مالیات بیشتر می گیرد.

به گفته موصوف، وزارت صنعت و تجارت کشور در حال حاضر تلاش دارد تا میزان صادرات محصولات داخلی را به بیرون از کشور بیشتر و در عین حال تسهیلات لازمه را در عرصه تجارت و معاملات برای تاجران در سطح کشور و بیرون فراهم کنند.

قابل یاد آوری است که در این نمایشگاه چهار روزه، سی و یک غرفه به نماینده‌گی از کارخانجات شان با به نمایش گذاشتن سنگ‌های تزئینی، گچ، خشت پخته، سفال، رنگ پلاستیکی، رنگ روغنی، سولر، وسایل برقی و چندین مورد دیگر اشتراک کرده است.

Views: 46

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر