زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مجاهد: در مراسم عاشورا، آزادی اهل تشیع پابرجاست

مجاهد: در مراسم عاشورا، آزادی اهل تشیع پابرجاست

author avatar
17 Jul 2023 - 21:48
مجاهد: در مراسم عاشورا، آزادی اهل تشیع پابرجاست
author avatar
17 Jul 2023 - 21:48

[restrict paid=”true”]

کابل (پژواک، ۲۶ سرطان ۱۴۰۲): ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی می گوید که  امارت از اقلیت های مذهبی حمایت می‌کند و به آنان در عبادت و اجرای مراسم مذهبی شان آزادی داده است.
مجاهد امروز ۲۶ سرطان در صفحه تویتراش نوشته است که ، آزادی هموطنان اهل تشیع در مراسم محرم پابرجاست اینکه چند روز بعد دهم ماه محرم می باشد و مراسم ویژه از سوی هموطنان اهل تشیع درنظر گرفته شده است،

ارگان های امنیتی امارت اسلامی برای این مراسم تدابیر کامل امنیتی را اتخاذ کرده و آزادی مراسم مذهبی اهل تشیع پابرجا می باشد.

قرار است مراسم عاشورا بتاریخ ۲۸ سرطان (اول ماه محرم) در همه کشور آغاز شود.
ذبیح الله مجاهد افزوده است در تمام تکیه خانه های که در مناطق سکونت هموطنان اهل تشیع موقعیت دارند، گردهمایی و مراسمی که اصول مذهبی آنان ایجاب می‌کند، انجام شده می تواند، البته بخاطر تامین امنیت و گرفتن تدابیر احتیاطی بیشتر، گردهمایی های بزرگ و یا رفت و آمد گروهی محدود شده که با این کار نظر علمای اهل تشیع نیز گرفته شده و در مطابقت به خواست‌های انان اقدامات صورت گرفته است.
مجاهد گفته است گزارش ها و تشویش های که در بعضی از رسانه ها در این زمینه به نشر رسیده، حقیقت ندارد و امارت اسلامی از اقلیت های مذهبی حمایت می‌کند و به آنان در عبادت و اجرای مراسم مذهبی شان آزادی داده است.

[/restrict]

Views: 39

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر