زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کار قیرریزی یک کیلومتر سرک در شهر هرات آغاز شد

کار قیرریزی یک کیلومتر سرک در شهر هرات آغاز شد

author avatar
30 Aug 2023 - 16:33
کار قیرریزی یک کیلومتر سرک در شهر هرات آغاز شد
author avatar
30 Aug 2023 - 16:33

هرات (پژواک، ۸ سنبله ۱۴۰۲): شاروالی هرات می‌گوید که کار قیرریزی یک سرک را به هزینۀ ۱۳ میلیون افغانی در ناحیۀ دوازدهم این شهر آغاز کرده‌است.

مولوی عبدالرازق راشد شاروال شهر هرات در افتتاح کار این سرک در صحبت با رسانه‌ها گفت که سرک تحت نام برادران جامی به طول ۱۰۰۰ متر و عرض ۱۰ متر  و به هزینۀ ۱۳ میلیون افغانی از بودجۀ انکشافی ادارۀ شاروالی این ولایت به‌شکل اساسی آن اسفالت و ساخته می‌شود که با این امر به مشکلات مردم این محل پایان داده خواهند شد.

به گفتۀ راشد، سرک متذکره در مدت سه ماه به‎شکل اساسی آن ساخته و به بهره‌برداری سپرده خواهد شد.

ریاست شاروالی این ولایت در قسمت کیفیت کار این پروژه و سایر پروژه‌های انکشافی برای باشنده‌گان این ولایت اطمینان داده می‌افزاید که مسؤولین و انجنیران بخش مربوطۀ این اداره از استندرد و کیفیت کار همه پروژه‌ها به‌گونۀ دوامدار نظارت و بررسی می‌کنند.

حاجی محمدحسین، یکتن از متنفذین این محل در صحبت با پژواک ضمن استقبال از توجه ریاست شاروالی به  این محل گفت که بازسازی‌های اخیر باعث شده تا چهرۀ شهر هرات در هر گوشه و کنار رنگ دیگری بخود بگیرد که این امر به نوبۀ خویش امیدواری‌ها را بازسازی کشور و ولایات بوجود آورده‌است.

به گفتۀ این متنفذ محل، از چندین سال کوچۀ شان که خاکی بود و باشنده‌گان آن با گرد و خاک دست وپنجه نرم می‌کردند و با ایجاد این سهولت مردم به آسایش روی می‌آورند.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر