زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

به آسیب دیدگان برف کوچ ها در ولایت بدخشان کمک صورت گرفت

author avatar
24 Jan 2012 - 19:47
author avatar
24 Jan 2012 - 19:47

کابل(پژواک،٤ دلو ٩٠) : کمیته ملی مبارزه با حوادث هشت میلیون افغانی را به آسیب دیدگان برف کوچ ها در ولایت بدخشان کمک کرد.

 در خبر نامۀ که شام ٤ دلو از سوى رياست جمهورى به آژانس خبرى پژواک ارسال گرديده، آمده است که به اساس هدایت حامد کرزی، کمیته ملی مبارزه با حوادث مبلغ هشت میلیون افغانی را به آسیب دیده گان برف کوچ ها در ولایت بدخشان کمک کرده است.

 در خبر نامه ياد آورى شده است که رئیس جمهور افغانستان با والی بدخشان از زمان وقوع برف کوچ ها مکرراً در تماس بوده و به وی هدایت داده است که به آسیب دیده گان رسیدگی نماید.

 به گفته دوکتور شاه ولی الله ادیب والی بدخشان در اثر وقوع برف کوچ ها در ٢٦ جدی سال روان در شمارى از ولسوالی هاى ولایت بدخشان به تعداد ٤٦ تن از مردم ولسوالى هاى مذکور که در میان آنها زنان و کودکان نیز شامل می باشند، از بين رفته و ٦٠ تن دیگر زخم برداشته اند.

 به اساس گفته والى بدخشان در این رویداد به تعداد ٨٠٠ راس مواشی هلاک گردیده و راه های مواصلاتی چندین ولسوالی آن ولایت نیز مسدود گردیده است.

 خبر نامه مى افزايد والی ولایت بدخشان به اساس هدایت رئیس جمهور کشور به تمام ولسوالی های که در اثر برف کوچ ها آسیب دیده اند سفر کرده و کمک های اضطراری را بدسترس آسیب دیدگان اين برف کوچ ها، قرار داد.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر