زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

داکترعبدالله خواستار ارتقاء کیفیت درسی پوهنتون‌های خصوصی شد

داکترعبدالله خواستار ارتقاء کیفیت درسی پوهنتون‌های خصوصی شد

author avatar
2 Apr 2015 - 19:06
داکترعبدالله خواستار ارتقاء کیفیت درسی پوهنتون‌های خصوصی شد
author avatar
2 Apr 2015 - 19:06

کابل (پژواک، ١٣ حمل ٩۴): رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی ضمن ابراز خرسندی از فرصت‌های ایجاد شده در زمینه تحصلات عالی در کشور، از مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی خواست تا کیفیت درسی خود را ارتقاء دهند.

عبدالله عبدالله این موضوع را امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح مؤسسه تحصیلات عالی «خورشید» در کابل که با حضور شماری از نمایندگان شورای ملی و مسؤلان حکومتی برگزار شده بود، بیان کرد.

وی گفت که رشد و توسعه مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی یکی از ارزشمند‌ترین دست آوردهای کشور در ۱۴ سال گذشته بوده است.

به گفته عبدالله، با استفاده از این فرصت هزاران جوان کشور از نعمت عمل و دانش برخوردار شده اند و زندگی و شعور اجتماعی، سیاسی مردم ما بیشتر از پیش رشد کرده است.

 با وصف این، این مقام ارشد حکومت خطاب به مسؤلان این مؤسسات گفت که نباید محصلان را به لحاظ جذب تعداد آنان قناعت دهند و باید روی کیفیت کار درسی کار کنند.

عبدالله افزود: «کیفیت تحصیل یک مسله مهم و اساسی بوده و چی خوب است برای کیفیت کار یک رقابت سالم بین مؤسسه‌های تحصیلات عالی خصوصی موجود باشد. این رقابت سالم بدین معنی است که بالای کیفیت کار هر روز سرمایه گذاری می‌شود.»

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی خاطر نشان کرد که عصر کنونی، عصر تکنالوژی است و نباید زمان برای پیشرفت و توسعه تحصیلی از دست برود.

بر پایه معلومات وزارت تحصیلات عالی، در حال حاضر ۳۲ موسسه تحصیلات عالی دولتی و بیشتر از ۸۰ مؤسسه تحصیلات عالی خصوصی در مرکز و ولایات کشور فعالیت می‌کنند که زمینه تحصیل بیشتر از ۲۰۰ هزار محصل را فراهم کرده‌اند.

بازدیدها: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر