زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کمیسیون تدارکات ملی چهار قرارداد را تاييد کرد

کمیسیون تدارکات ملی چهار قرارداد را تاييد کرد

author avatar
9 Aug 2015 - 17:18
کمیسیون تدارکات ملی چهار قرارداد را تاييد کرد
author avatar
9 Aug 2015 - 17:18

کابل (پژواک، ١٨اسد ٩۴): کمیسیون تدارکات ملی تحت رياست رييس جمهور، ١٥ قرارداد دولتی را مورد بررسی قرارداده و از آن جمله، چهار قرارداد را تاييد کرده است.

در خبرنامه دفتر مطبوعاتى رياست جمهورى آمده است که پانزده قرارداد يادشده؛ مربوط وزارت های دفاع ملی، فوایدعامه، زراعت، مالدارى و آبيارى، امورشهرسازی، مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، ریاست عمومی امنیت ملی و د افغانستان برشنا شرکت مى باشد.

در خبرنامه، بدون ارايه جزئيات آمده است که از مجموع قراردادهاى يادشده، چهار قرارداد مربوط به وزارت های دفاع ملی و امور شهرسازی به ارزش مجموعی هفتصد میلیون و سیصد و شصت هزار افغانی منظور گرديد و پیشنهاد تعدیل و تمدید ۹ قرارداد مربوط وزارت های زراعت، مخابرات  و فوایدعامه نیز مورد تايید قرار گرفت.

همچنان منبع نوشته است که دو قرارداد ديگر امنيت ملى و د افغانستان برشنا شرکت، جهت دقت و اصلاحات بیشتر به جلسۀ بعدی موکول گردیده است.

در خبرنامه تذکر رفته است که رئیس جمهور محمد اشرف غنی، هدایت داد تا در زمینۀ پلانگذاری و تطبیق پروژه های فایبرنوری وزارت مخابرات، تفاهمنامه تخنیکی میان وزارت های مخابرات و فوایدعامه ترتیب گردد و مسوولیت های امور ساختمانی و تخصصی این پروژه ها نیز تفکیک شود.

غنی گفته است که از این به بعد، امور ساختمانی و تخنیکی، باید توسط وزارت مربوطه و متخصصین آن انجام شود و هماهنگی موثر کاری میان نهادهای ذیربط به شمول وزارت احیا و انکشاف دهات و ادارات شاروالی ها نيز ضروری می‌باشد.   

همچنان به گفته رييس جمهور، پروژه های وزارت فوایدعامه نیز بصورت بنیادی و دقیق مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.

به اساس معلومات منبع، رييس جمهور هدایت داده است تا تمامی قراردادهای در حال اجرا در وزارت مربوط،  که  دارای مشکلات بودجوی، تطبیقی و زمانی مى­باشد، بازنگری و بررسی گردد.

به اساس معلومات منبع؛ در اين جلسه که شام روز گذشته در ارگ رياست جمهورى تدوير يافت، محمد سروردانش معاون دوم رئیس جمهور، داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرایى حکومت و وزرای اقتصاد و عدلیه شرکت داشتند.

 

 

 

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر