زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

از حملۀ تهاجمی شبکه حقانی در شهر کابل جلوگيرى شد

از حملۀ تهاجمی شبکه حقانی در شهر کابل جلوگيرى شد

author avatar
8 Oct 2015 - 14:41
از حملۀ تهاجمی شبکه حقانی در شهر کابل جلوگيرى شد
author avatar
8 Oct 2015 - 14:41

کابل (پژواک،١٦ میزان ٩٤): رياست امنيت ملى ميگويد که از یک حملۀ تهاجمی شبکه حقانی  بر مقر وزارت دفاع ملى در شهر کابل جلوگیری نمودند.

در خبرنامه مطبوعاتى اين رياست که روزپنجشنبه (١٦ میزان ) به آژانس خبری پژواک مواصلت نموده آمده است که شبکۀ ياد شده ميخواست اين حمله را توسط پنج فرد  انتحارى انجام دهد .

منبع ا ز دوفرد انتحارى که دربازداشت منسوبين رياست عمومى امنيت ملى قرارگرفته اند بنام هاى  شاه محمد و شیرآغا ياد کرده است.

بربنياد معلومات خبرنامه ، افراد انتحارى قصد داشتند ابتدا یک عراده موتر نوع تونس را که در آن مقدار٢٥٠ کیلو گرام  مواد انفجاریه نوع  RDX- HMS مخلوط با امونیم نایتریت تعبیه گردیده بود منفجر و زمانی که نیرو های امنیتی در ساحه تجمع نمایند فرد دیگر که ملبس با واسکت انتحاری بود خود را منفجر سازد .

خبرنامه درادامه افزوده است که به اساس پلان ترتيب شده ، سه تن ازمهاجمين ديگر که مجهزبا سلاح وبم هاى مختلف النوع بوده با استفاده از فرصت داخل محوطه وزارت دفاع ملی شده و حملات خویش را انجام  دهند.

منبع ا زقول دوفرد انتحارى که دربازداشت نيروهاى امنيتى قرارداردند نوشته است که تعلیمات نظامی و تروریستی را در میرانشاه فرا گرفته و بدستور بلال یک تن از سازماندهندگان حملات تروریستی شبکه حقانی غرض انجام حمله بالای وزارت دفاع ملی به کابل اعزام گردیده اند.

در خبرنامه گفته شده است  که مواد انفجاریه بعد از کشف و خنثی سازی، در ساحه ده سبز شهر کابل منفجر گردیده است .

 

 

 

 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر