زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسير دايکندی _ کابل از طريق ولايت ميدان وردک بازگرديد

مسير دايکندی _ کابل از طريق ولايت ميدان وردک بازگرديد

author avatar
21 Feb 2017 - 12:40
مسير دايکندی _ کابل از طريق ولايت ميدان وردک بازگرديد
author avatar
21 Feb 2017 - 12:40

نيلى (پژواک،٣حوت ٩٥):مقامات محلى در ولايت دايکندى مى گويدکه مسير دايکندی با کابل از طريق ولايت ميدان وردک و ولسوالى هاى ورس و پنجاب با ولسوالی يکاولنگ شب گذشته به روى ترافيک گرديد.

از سه روز بدينسو اين مسير ها به علت برف باری هاى شديد مسدود گرديده بود که با پاک کاری مسير هاتوسط قرار دادی ها ساعت ٣  شب باز گشايى شد.

حبيب الله راد منش معاون ولايت دايکندی به پژواک گفت در قسمت ولايت دايکندی مشکل وجود نداشت اما راه در ولسوالی حصه دوم بهسود ميدان وردک بسته شده بود که امشب باز گرديد.

وی علاوه کرد فعلا مسير دايکندی با کابل از طريق ميدان وردک باز شده ومسافرین مى توانند رفت و آمد نمايند.

عبدالاحمد مبارز ولسوال يکاولنگ نيز مى گويدکه به علت بادکش نمودن برف در کوتل شاتو که در موقعيت بين پنجاب ويکاولنگ قرار دارد از سه روز بدينسو مسدود بود که شب گذشته باز گرديد.

وی علاوه کرد: ((فعلا راه های مواصلاتی ولسوالی های نمبر ٢ يکاو لنگ ،يکاولنگ ، پنجاب  و ورس با مرکز باميان وصل شده ومشکلی وجود ندارد .))

عبدالرحمن احمدی سخنگوی والی باميان  مى گويدکه از ٩  مسير که کار پاک کاری برف در ولايت باميان جريان دارد و  فقط شاهراه  باميان  کابل از طريق کوتل حاجيگگ مسدود است وبقيه راهها بازگشايى شده است .

وی افزود در بعضی موارد که اجازه عبور به بعضی مسير ها از طرف ولسوالی ها ورياست فوايد عامه به موتر ها داده نمى شود بخاطرى  است که هوا وقتی طوفانی شد امکان کار کردن در کوتل ها وجود ندارد ومسافرين با مشکل مواجه خواهدشدبه همين خاطر اجازه عبور و مروز درحالات طوفانى داده نمى شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر