زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شاهراه باميان- کابل از طريق کوتل حاجيگک باز گشايی گرديد

شاهراه باميان- کابل از طريق کوتل حاجيگک باز گشايی گرديد

author avatar
1 Mar 2017 - 10:12
شاهراه باميان- کابل از طريق کوتل حاجيگک باز گشايی گرديد
author avatar
1 Mar 2017 - 10:12

باميان (پژواک، ١١ حوت ٩٥): مسوولان محلى در باميان مى گويند که شاهراه باميان- کابل از طريق کوتل حاجيگک پس از سه هفته به روى ترافيک باز گرديد.

شاهراه باميان- کابل از طريق کوتل حاجيگک و ولايت ميدان وردک نزديک ترين مسير باميان با کابل مى باشد که حدود سه هفته قبل به علت برفبارى و برفکوچ مسدود شده بود.

عبدالخالق، يکتن از مسوولان ولسوالى شيبر به آژانس خبرى پژواک گفت که امروز شاهراه باميان- کابل از طريق کوتل حاجيگک به روى ترافيک باز گرديد و در اين مسير کدام مشکل وجود ندارد.

وی افزود: ((تا هنوز فقط موترهای فلانکوچ و تونس از کوتل عبور کرده و تا فردا و پس فردا اگر وضعيت هوا خراب نشود، راه برای موتر های خورد (کرولا وسراچه ) نيز آماده مى شود.))

خليفه يعقوب يکی از راننده گان لين کابل- باميان که امروز از طريق کوتل حاجيگک به طرف کابل حرکت نموده گفت که مسير ولايت پروان تقريباً دو برابر مسير ميدان وردک مى باشد.

وى علاوه کرد: ((با بند بودن مسير حاجيگک دريوران علاقه مندی به مسافر برى نداشتند به همين علت مشکلات نيز برای مسافرين به وجود آمده بود و از مسير کوتل حاجيگک سه ساعت به کابل راه است اما از مسير ولايت پروان بايد شش ساعت منزل نماييم.))

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر