زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مادر شش برادر کشته شده توسط داعش، از آژانس پژواک تشکر نمود

مادر شش برادر کشته شده توسط داعش، از آژانس پژواک تشکر نمود

author avatar
2 May 2017 - 15:02
مادر شش برادر کشته شده توسط داعش، از آژانس پژواک تشکر نمود
author avatar
2 May 2017 - 15:02

جلال آباد(پژواک، ١٢ ثور٩٦): خانم نياز بى بى باشندۀ ولسوالى کوت ننگرهار که شش پسرش از سوى داعش کشته شده اند، از آژانس خبرى پژواک تشکر نمود که به اساس گزارش اين آژانس، رييس جمهور به وى مدال عالى ملالى را اهدا کرد.

مردم و سران قومى ولسوالى کوت، در مورد اهداى مدال به اين خانم، نقش تمامى رسانه ها، به ويژه آژانس پژواک را مهم خوانده و از رسانه ها مى خواهند که قهرمانان واقعى ملت را به مردم معرفى کنند.

نياز بى بى، باشنده قريۀ کلاوال منطقۀ سيد احمدخيل ولسوالى کوت است، که شش پسرش از سوى جنگجويان داعش به بهانۀ اينکه گويا عليه آنها سلاح بلند کرده، کشته شده اند.

 

دو پسر اين خانم سال خورده، هنوزهم براى قربانى آمادگى دارند و در صفوف قيام کنندگان مردمى عليه داعش مى جنگند.

آژانس خبرى پژواک، مکرراً سه گزارش از زندگى و وضعيت اين خانم تهيه کرد، که توجه مردم را به خود جلب نمود.

عطاءالله خوگيانى سخنگوى والى ننگرهار، به آژانس پژواک گفت ادارۀ ولايتى، بعد از ديدن گزارش دوم پژواک در مورد اين خانم، پلان کمک و قدردانى اين خانم را تهيه کرد.

او افزود وقتيکه گلاب منگل والى ننگرهار، اعضاى شوراى ولايتى و سران قومى، با رييس جمهور  در ارگ ملاقات داشتند، اين خانم را نيز با خود برده و درآنجا رييس جمهور محمد اشرف غنى، با دست خود مدال عالى دولتى ملالى را به او اهدا کرد.

امان الله کوتوال يکى از سران قومى ولسوالى کوت ننگرهار، به آژانس پژواک گفت که در اهداى مدال به اين خانم، رسانه ها به ويژه آژانس پژواک نقش مهم داشت.

او افزود که اگر آژانس پژواک و ساير رسانه ها در مورد اين خانم گزارش ها را تهيه نمى کردند، مورد توجه هيچ کس قرار نمى گرفت.

ظاهرشاه کوتوال يکى از هم قريه هاى اين مادر، از آژانس پژواک تشکر نمود که به زندگى يک خانم دهاتى که با مشکلات زياد مواجه بود، توجه نمود.

ظاهر شاه گفت هر چند ادارۀ ولايتى، تاکنون با اين خانم کمک آنچنانى نکرده که بتواند مشکل وى را حل نمايد؛ اما گزارش آژانس پژواک، باعث شد که صداى اين خانم تا ارگ برسد و درآنجا مشکلات خود را با رييس جمهور در ميان بگذارد.

على احمد پسر اين خانم، از تمامى رسانه ها به ويژه آژانس پژواک تشکر نمود که مشکلات شان را با مقامات در ميان گذاشته و مقامات را براى کمک به آنها تشويق کرده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر