زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کار تطبيق ٣٣ پروژه توسعه يى در ولايت نيمروز آغازشد

کار تطبيق ٣٣ پروژه توسعه يى در ولايت نيمروز آغازشد

author avatar
9 Jul 2018 - 16:23
کار تطبيق ٣٣ پروژه توسعه يى در ولايت نيمروز آغازشد
author avatar
9 Jul 2018 - 16:23

زرنج (پژواک،١٨سرطان٩٧): مسئولان در رياست احيا و انکشاف دهات در ولايت نيمروز مى گويند که کار عملى ٣٣ پروژه توسعه يى برنامه ملی میثاق شهروندی، در ولسوالى کنگ اين ولايت آغاز گرديد.

انجنیر محمد سمیع والی نیمروز، تطبیق این پروژه هارا در تغییر زندگی مردم ولسوالی کنگ موثر دانسته و آنرا گامی دیگر در جهت رشد و تامین رفاه اجتماعی خواند.

موصوف علاوه کرد: "برنامه میثاق شهروندی، زندگی مردم را بهبود خواهد بخشید و همچنان باعث ایجاد شغل به ده ها تن از جوانان خواهد شد."

ازسويى هم انجنیر فرید احمدعظیم رئيس انکشاف دهات نیمروز گفت که این پروژه ها، در قالب چهار سکتور (زراعت، آبیاری، ترانسپورت و انرژی قابل تجدید) با بودجه ٥٦ میلیون افغانی عملی خواهد شد.

موصوف علاوه کردکه با تطبیق این پروژه ها، طی شش ماه آینده ٢٣٩٤ خانوار با کميت ١٠٩٨٨ تن، در ولسوالى کنگ ولايت نيمروز از آن مستفيد خواهندشد.

محمد نبی باشنده ولسوالی کنگ گفت که پروژه هاى يادشده، براى مردم ولسوالى بسيار مهم است؛ چون مردم به چنين پروژه ها نياز جدى دارند.

موصوف گفت: "امید مردم این است که قراردادی ها، پروژه های یاد شده را طبق قرارداد و معیارها تطبيق کنند."

این در حالیست که برنامه ملی میثاق شهروندی وزارت احیا و انکشاف دهات، در سه مرحله که مرحله اول آن تا سال ٢٠٢٠ در سه ولسوالی (کنگ، چخانسور و چهاربرجک) تطبيق خواهدشد و مراحل دوم و سوم که تا سال ٢٠١٦ طول خواهدکشيد، در ولسوالى هاى خاشرود و دلارام ولايت نيمروز عملى خواهدشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر