زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

بیش از٢٠ کیلوگرام هيروئين در نيمروز کشف و ضبط شد

بیش از٢٠ کیلوگرام هيروئين در نيمروز کشف و ضبط شد

author avatar
27 Jun 2019 - 11:11
بیش از٢٠ کیلوگرام هيروئين در نيمروز کشف و ضبط شد
author avatar
27 Jun 2019 - 11:11

زرنج (پژواک، ٦سرطان ٩٨): پولیس نيمروز، بیش از٢٠ کیلوگرام هيروئين را ضبط و يک تن را در پيوند به فروش موادمخدر در شهر زرنج بازداشت کرده است.

مسئولین امنیتی در ولایت نیمروز، به آژانس خبرى پژواک گفتند که اين مقدار مواد مخدر، طى يک عمليات ويژۀ پوليس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط گرديده است.

محمد ابراهیم امینی مسئول دفتر مطبوعاتی قومندانی امنیه نیمروز، به آژانس خبرى پژواک گفت  که پرسونل مدیریت مبارزه علیه موادمخدر قوماندانی امنيه ولایت نیمروز، بر اساس اطلاعات کشفی طی یک عملیات در ساحه حوزه چهارم امنیتی و ترمینال شهر زرنج ولایت نیمروز، مقدار (۲۰) کیلو گرام موادمخدر نوع هروئین را  که دريک عراده موتر نوع ویتس جا بجا شده بود کشف وضبط  کردند. 

وی افزود  که با رسیدن پولیس، افرادى که قصد قاچاق اين مقدار مواد مخدر را داشتند، از ساحه فرار کردند؛ اما تحت تعقیب پوليس قرار دارند.

در عين حال، امینی گفت که در یک عملیات دیگر، یک فروشنده مواد مخدر را با (۱۱۸پوری / ٥ گرام) مواد مخدر نوع شيشه در شهر زرنج باز داشت کرده اند.

اين منبع امنيتى، هويت افراد بازداشت شده را افشاء نکرد؛ اما گفت که نتيجه تحقيقات ازاين افراد را بعدا با رسانه ها شريک ميکنند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر