زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در فارياب ٢٢ تن کشته و زخمى شدند

در فارياب ٢٢ تن کشته و زخمى شدند

author avatar
27 Oct 2020 - 15:28
در فارياب ٢٢ تن کشته و زخمى شدند
author avatar
27 Oct 2020 - 15:28

ميمنه (پژواک، ٦ عقرب ٩٩): منابع امنیتی، از دفع حملۀ طالبان در سه ولسوالی ولایت فاریاب، خبر داده و مى گويند که در رويدادهاى جداگانه دراين ولايت، ١٣ تن به شمول افراد ملکى کشته شده و ٩ تن زخم برداشته اند.

عبدالکریم یورش مسئول مطبوعاتی قوماندانی امنیه فاریاب، به پژواک گفت که طالبان مسلح شب گذشته بالای پوسته های امنیتی و مرکز ولسوالی قیصار، گرزیوان و دولت آباد حمله کرده بودند، که با مقاومت نیروهای امنیتی دفع و با دادن تلفات سنگین عقب نشینی کردند.
یورش افزود که در جنگ ‌شب گذشته در ولسوالی گرزیوان، مولوی متین مشهور به غضنفر قوماندان امنیه نام نهاد و قاری حزب الله معاون ولسوالی نام نهاد طالبان برای آن ولسوالی کشته شده و پنج تن دیگر از محافظین آنان، شدیداً زخم برداشته اند و بالمقابل یک نیروی امنیتی سطحی مجروح شده است.
موصوف علاوه کرد که در ولسوالی دولت آباد، سه طالب مسلح کشته شده و دو تن دیگر زخم برداشته و همچنان در ولسوالی قیصار، دو طالب مسلح کشته شده و یکتن دیگر مجروح گردیدند.
مسئول مطبوعات پولیس گفت که یک تجمع طالبان در ولسوالی قیصار، مورد ضربات هوایی قرار گرفته که جزئیات تلفات وارده بر آنان، بعداً ارائه میگردد.
اما محمد نادر سعیدی عضو شورای ولایتی که از قیصار است گفت که در دو انفجار ماین کنار جاده ای در قریه کوهی و قریه ارضلیک، سه فرد ملکی کشته شدند.
سعیدی گفت که در انفجار قریه ارضلیک، شام دیروز دو تن که با موتر و موترسایکل بودند، کشته شدند و در انفجار دومی صبح امروز، موتر یک جوان ۱۸ ساله که کیله فروشی میکرد، با ماین برخورد نموده و جان باخت.
در همین حال، یک مسئول امنیتی گفت که در یک رویداد دیگر، عصر دیروز یک جوان ۱۵ ساله به اثر اصابت مرمی تک تیرانداز طالبان در مرکز ولسوالی شیرین تگاب، جان باخته است.
طالبان به تماس های خبر نگار پژواک پاسخ ندادند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر