زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

[my_news_ticker]
جنبش زنان: محکوم‌ نمودن حملات از سوی حکومت، درد مردم را دوا نمی کند

جنبش زنان: محکوم‌ نمودن حملات از سوی حکومت، درد مردم را دوا نمی کند

author avatar
4 Nov 2020 - 17:08
جنبش زنان: محکوم‌ نمودن حملات از سوی حکومت، درد مردم را دوا نمی کند
author avatar
4 Nov 2020 - 17:08

هرات(پژواک، ۱۴ عقرب ۹۹): اعضای جنبش زنان افغانستان در هرات، حملۀ اخیر بالای پوهنتون کابل را غیرانسانی و اسلام دانستند و حکومت را در جلوگیری از این‌گونه حملات، به کوتاهی متهم ساختند.

فاطمه فراهی عضو جنبش زنان افغانستان، امروز طى يک نشست در ولايت هرات، با انتقاد از رهبران حکومت گفت که واکنش حکومت در برابر وقوع همچو رویدادهای خونبار هراس افگنی، صرف با دادن پیام تسلیت، تقبیح و در نهایت ماتم‌ ملی خلاصه شده است.

موصوف افزود که محکوم نمودن حملات هراس افگنی، درد مردم را دوا نمی کند و حکومت باید اقدام عملی را در برابر این رویداد بردارد.

او از دولت خواست تروريستانى که از سوی نیروهای امنیتی گرفتار میشوند، در محضر عام تیرباران شوند.

فرشته یعقوبی یک عضو دیگر جنبش زنان افغانستان، در این نشست گفت که تقبیح و تسلیت گفتن از سوی حکومت، برای مردم خسته کن شده است و دولت تاکنون هیچ پاسخ مناسب در برابر حملات هراس افگنی نداشته است.

وی افزود که بخاطر اعتماد و رضایت مردم، دولت حداقل ۲۰ فیصد قانون را بالای تروريستان که بازداشت میشوند عملی کند، تا اعتماد مردم نسبت به حکومت بیشتر شود‌.

فرزانه کریمی یک عضو دیگر جنبش زنان افغانستان در هرات، ضمن محکوم نمودن حملات‌ چند روز اخیر به ویژه حمله بالای پوهنتون کابل گفت که چنین حملات، نمیتواند مابع پیشرفت جوانان و زنان شود.

وی از جامعه جهانی خواست که در برابر این حملات وحشیانه خاموش نباشند و اقدام‌ عملی را دربرابر سرکوب هراس افگنان بردارد.

وی از طالبان خواست که دیگر از کشتار افراد بی گناه دست بردارند و به آتش بس تن دهند.

سکینه حسینی یکی دیگر از اعضای جنبش زنان در این نشست تاکید کرد، صلحی که باعث افزایش کشتار مردم بی گناه و تشدید حملات هراس افگنی شود، به درد مردم افغانستان نمیخورد و این‌گونه صلح اگر نباشد بهتر است.

او بیان داشت که نباید دولت افغانستان زیر فشار حملات طالبان قرار گیرد و دست به تامین‌صلحی با این‌گروه بزند که به جز گروه طالبان به نفع هیچ کس دیگر نباشد.

اعضای جنبش زنان افغانستان در هرات، تاکید کردند که اگر حکومت گام هاى بنیادی را دربرابر هراس افگنان بر ندارد، مردم دیگر هیچ اعتمادی به دولت نخواهند داشت.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر