زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

صالح: کميشن کاران روزانه ١٠٠ هزار دالر از متقاضيان ويزۀ پاکستان می گيرند

صالح: کميشن کاران روزانه ١٠٠ هزار دالر از متقاضيان ويزۀ پاکستان می گيرند

author avatar
7 Nov 2020 - 11:51
صالح: کميشن کاران روزانه ١٠٠ هزار دالر از متقاضيان ويزۀ پاکستان می گيرند
author avatar
7 Nov 2020 - 11:51

کابل (پژواک، ١٧ عقرب ٩٩): امرالله صالح معاون اول رئيس جمهور گفته است که حد اوسط روزانه نزدیک یکصد هزار دالر توسط شش حلقۀ خاص، از فروش ویزۀ پاکستان از مردم عام اخاذی میگردد.

اين در حاليست که شکايات مردم اخيراً، در مورد مشکلات ويزۀ پاکستان زدياد شده و در يک ماه اخير، چند دفعه پيش روى سفارت پاکستان تظاهراتى نيز صورت گرفته است.

امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور که از ۲۶ میزان به این سو، مدیریت امنیت کابل را بر عهده گرفته است، پس از عهده دار شدن این مسئولیت، امروز نوزدهمين تصمیمش را برای تامین امنیت شهر کابل و موضوعات ديگر، در صفحۀ فیسبوکش همگانی کرد.

صالح درمورد مشکلات ويزۀ پاکستان نوشته است: "طرح ما برای نظم آوردن برای متقاضیان ویزه کشور پاکستان تکمیل است. منتظر استیم که سفارت پاکستان سقف ویزه را معلوم کند."

وى افزوده است، اکنون هم میدانند که کدام حلقات ویزۀ پاکستان را از مجانی، به کمیشن کاری تبدیل کرده اند.

به گفتۀ موصوف، حد اوسط روزانه نزدیک یکصد هزار دالر توسط شش حلقه خاص، از فروش ویزۀ پاکستان از مردم عام اخاذی میگردد.

معاون اول رئيس جمهور، درين مورد در نشست هفدهم گفته بود: "هفتم: تا دو سه روز دیگر طرح مدیریت تجمع و هجوم متقاضیان ویزه در مقابل سفارت پاکستان نهایی میشود. وعدۀ خویش را عملی خواهم ساخت و نخواهیم گذاشت که مردم ما بخاطر نبود نظم در اخذ ویزه، تحقیر گردند.

وی با اشاره به تحقيقات در مورد حمله بر پوهنتون کابل گفت که بررسی اجمالی، از پیشرفت در تحقیقات و پیگیری حمله بر پوهنتون کابل و کورس کوثر صورت گرفته است. سرنخ های زیاد به دست آمده است. هیچ امکان ندارد که این جنایت ها بی آدرس باقی بماند.

صالح افزوده است: "بخاطر رعایت مصئونیت عملیاتی، درین مرحله از دادن جزییات ابا میورزیم، ولی آنروز دیر نیست که مردم ببینند کدام دستها دخیل بود و من تقاضای محکمه علنی را خواهم کرد. به امنیت ملی و پولیس ملی هدایت داده شد که پوشش محله به محله را صدبرابر سریع بسازند و تمام امکانات مادی و تخنیکی که مورد نیاز است، در اختیار شان هم قرار داده شده و هم قرار داده خواهد شد."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر