زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مقامات: طالبان در ولایت غزنی ده ها متر سترک را تخریب کرده اند

مقامات: طالبان در ولایت غزنی ده ها متر سترک را تخریب کرده اند

author avatar
8 Nov 2020 - 17:54
مقامات: طالبان در ولایت غزنی ده ها متر سترک را تخریب کرده اند
author avatar
8 Nov 2020 - 17:54

شهرغزنی(پژواک، ١٨ عقرب ٩٩): مقامات در ولایت غزنی می گویند که طالبان مسلح، در شاهراه غزنی- پکتیکا ۵۰۰ متر سرک را تخریب کرده اند؛ اما طالبان این اظهارات را رد میکنند.

حاجی محمد سرپرست ولسوالی اندر در ولایت غزنی، امروز به آژانس خبری پژواک گفت که طالبان دو روز قبل، در مربوطات این ولسوالی بر شاهراه غزنی- پکتیکا،۵۰۰ متر سرک را به وسیلۀ بلدوزر تخریب کرده اند.

وی افزود: ((در حال حاضر از مسیر این راه، تنها افراد ملکی رفت و آمد داشتند؛ اما طالبان باوجود این هم، سرک را تخریب کرده اند.))

ولسوال گفت که کنترول این راه بیشتر در دست طالبان است و کسی دیگر، نمی تواند این کار را انجام دهد.

همچنان احمد شاه یک تن از باشندگان ولسوالی اندر، به آژانس خبری پژواک گفت که طالبان دو روز قبل، در منطقۀ خانی بابا سرک را تخریب کرده اند.

وی افزود: "دو روز قبل بلدوزر کلان آورده بودند، نزدیک به دو ونیم کیلومتر سرک را تخریب کردند؛ برای ما معلوم است که نیروهای امنیتی، از مسیر این راه رفت و آمد ندارند."

سیمع الله یک راننده در اين مسیر، به پژواک گفت که قبلاً از ولایت غزنی به پکتیکا در ٤٥ دقیقه میرسیدند؛ اما اکنون در سه ساعت هم نمی رسند.

وی افزود: ((از زمانیکه طالبان کنترول این راه را به دست گرفته اند، اجازه رفتن به سرک پخته را به موترها نمی دهند، در راه های خامه رفت و آمد میکنیم؛ اما اکنون در منطقۀ خانی بابا قسمت بیشتر سرک پخته را تخریب کرده اند.))

با این حال واحدالله جمعه زاده سخنگوی والی غزنی نیز گفت که طالبان در مربوطات ولسوالی اندر، نیم کیلومتر سرک پخته را تخریب کرده اند.

آژانس خبری پژواک، تصاویر سرک تخریب شده را نیز به دست آورده است.

از سوی دیگر، طالبان این اظهارات را رد می کنند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان مسلح، به آژانس خبری پژواک گفت که طالبان در ولسوالی اندر، کدام سرک پخته را تخریب نکرده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر