زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در انفجار ماین و جنگ ها در فاریاب حدود ۱۷ تن کشته و زخمی شده اند

در انفجار ماین و جنگ ها در فاریاب حدود ۱۷ تن کشته و زخمی شده اند

author avatar
12 Nov 2020 - 19:03
در انفجار ماین و جنگ ها در فاریاب حدود ۱۷ تن کشته و زخمی شده اند
author avatar
12 Nov 2020 - 19:03

میمنه (پژواک، ۲۲ عقرب ۹۹): منابع محلی در فاریاب می گویند که در انفجار ماین کنار جاده و در گیریـها در ولسوالی های گرزیوان، خواجه سبزپوش و قیصار این ولایت، ۱۷ تن از افراد ملکی و طرفین جنگ کشته و زخمی شده اند.

ملا فیض الله رحمانی ولسوال گرزیوان، به آژانس خبری پژواک گفت که پیش از چاشت امروز، «یک ماین جاسازی شده توسط طالبان» در موقعیت محکمۀ کهنه جوار خانۀ قوماندان تولی ۲۶ اردوی منطقوی منفجر شد، که در اثر آن دو فرد ملکی جان باخته و سه تن به شمول یک نیروی خیزش مردمی زخمی شده اند.

طبق یک خبر دیگر، منابع معتبر امنیتی و محلی که نمی خواهند نام شان در گزارش ذکر شود، به پژواک گفتند که طالبان، دیروز حوالی ساعت ١٠ پیش از چاشت، جنگ را بر ضد نیروهای دولتی در ولسوالی خواجه سبزپوش آغاز نموده، قریه انه بیک را تصرف کرده و در جریان درگیری، یک تن از نیروهای دولتی و سه طالب جان باخته، چهار طالب و دو تن از نیروهای دولتی زخمی شده اند و سه منزل مسکونی حریق گرديده است.

از سوی دیگر، محمد نادر سعیدی عضو شورای ولایتی فاریاب گفت که طالبان، شب گذشته بالای قریه کوهی در مرکز این ولایت حمله کردند.

به گفتۀ او در جریان این درگیری، یک تن از نیروهای خیزش مردمی جان باخته و یک کودک چهار ساله، به اثر اصابت مرمی طالبان زخمی شده است.

 اما طالبان، حمله بالای قریۀ کوهی را تایید نموده می گویند که کودک، به اثر اصابت مرمی شلیک شده از سوی پولیس محلی، مجروح گرديده و در جریان درگیری، یک تن از نیروهای دولتی کشته شده و دو تن شان زخم برداشته اند.

Views: 3

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر