زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در نيمروز سه طالب کشته شدند و سه منسوب امنيتى زخم برداشتند

author avatar
21 Jan 2021 - 15:39
author avatar
21 Jan 2021 - 15:39

زرنج(پژواک،٢دلو ٩٩): در نتيجۀ درگيرى ميان نيروهاى امنيتى و طالبان در ولايت نيمروز، سه طالب کشته شدند و سه منسوب امنيتى و سه طالب زخم برداشتند.

در خبرنامۀ دفتر مطبوعات و روابط عامه قوماندانی امنیه ولایت نیمروز که در دسترس آژانس خبرى پژواک قرار گرفته، آمده است که ناوقت شب گذشته، طالبان بالاى ولسوالى خاشرود حمله گروهى کردند و در گيرى ميان دو طرف تا حوالى صبح امروز ادامه داشت.

منبع نوشته است که در نتيجۀ اين درگيرى، سه تن از طالبان کشته شده اند.

همچنان زمریالی احدی والی نیمروز نيز به پژواک گفت که طالبان شب گذشته، از ولایت های هلمند و فراه، به اين ولايت آمده  از هفت  استقامت برپوسته هاى ولسوالی خاشرود حمله نمودند.

موصوف افزود که حمله طالبان به عقب زده شد و در نتيجۀ آن، سه تن طالب که اعضای قطعه سرخ اين گروه مى باشند کشته شده و سه تن ديگر شان شدیداً زخم برداشته اند.

اما منبع امنيتى در ولسوالى خاشرود که نخواست نامش در گزارش نوشته شود، درتماس تيليفونى به پژواک گفت: «در اين درگيرى سه پوليس زخمى شده که  وضعيت يک تن شان وخيم است.»

به گفتۀ وى، در اين درگيرى يک تانک نيروهاى امنيتى نيز از اثر اصابت مرمى هاوان از بين رفته است.

اما يک منبع معتبر طالبان در نيمروز که نخواست نامش درگزارش ذکر گردد، به خبرنگار پژواک در نيمروز گفت که در اين درگيرى، هيچ تلفاتى به افراد آنها نرسيده است .

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر