زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سرپرست وزارت دفاع: در سال آينده با مورال قوى در برابر دشمن قرار مى گيريم

سرپرست وزارت دفاع: در سال آينده با مورال قوى در برابر دشمن قرار مى گيريم

author avatar
27 Feb 2021 - 13:39
سرپرست وزارت دفاع: در سال آينده با مورال قوى در برابر دشمن قرار مى گيريم
author avatar
27 Feb 2021 - 13:39

کابل(پژواک، ٩ حوت ٩٩): سرپرست وزارت دفاع ملى مى گويد که نيروهاى امنيتى،  در حال حاضر در موقف خوب قرار دارند و در سال آينده،  مصمم اند با مورال قوى در برابردشمن قرار گيرند.

نهم حوت، مصادف با  «روز ملی حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی» مى باشد.

شاه محمود مياخيل معاون اول و سرپرست وزارت دفاع ملى، در مراسم تجليل از «روز ملی حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی» که در ارگ برگزار شده بود، گفت که افغانستان درسال گذشته، از بابت افزايش ناامنى ها، سال دشوارى را سپرى کرد؛ اما به مردم اطمينان داد که نيروهاى امنيتى و دفاعى، درحال حاضر در موقف خوب قرار دارند و در سال آينده  مصمم اند با مورال قوى در برابردشمن قرار گيرند.

وى  افزود: «سال سختى را گذشتاندیم، در قدم اول شيوع ويروس کرونا، در اين زمان يک تعداد از بندى هايى که به جرايم مختلف به حبس محکوم شده بودند، رها شدند که در نتيجه تاثير بدى بالاى امنيت گذاشت؛ همچنان به خاطر پروسۀ صلح، زندانيان طالب نيز آزاد شدند، که خلاف تعهد به جبهات جنگ رفتند و تاثير منفى بالاى امنيت گذاشت؛ اما ما از اين مرحلۀ سخت به خوبى و موفقيت عبور کرديم.»

مياخيل گفت: «ما مرحلۀ سخت را سپرى کرديم و نيروهاى امنيتى و دفاعى ما، از مورال قوى برخوردار اند، به مردم اطمينان مى دهم که تشويش نکنند….. ما در موقف خوبى قرار داريم و مى توانيم به خوبى از خاک و مردم خود دفاع کنيم و مشکلاتى که پيش بيايد، مشترکا در برابر آن مبارزه مى کنيم.»

Views: 119

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر