زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دو پوسته در ولسوالی پشتونکوت سقوط کرد

دو پوسته در ولسوالی پشتونکوت سقوط کرد

author avatar
16 Jul 2021 - 12:28
دو پوسته در ولسوالی پشتونکوت سقوط کرد
author avatar
16 Jul 2021 - 12:28

میمنه (پژواک، ۲۵ سرطان ۱۴۰۰): منابع محلی در ولایت فاریاب؛ از سقوط دو پوسته، کشته و مجروح شدن ۱۵ طالب و نیروی امنیتی خبر می دهند.

عبدالکریم یورش مسئول مطبوعات پولیس فاریاب، به آژانس پژواک گفت که طالبان مسلح، شب گذشته بالای نیروهای امنیتی در منطقه امام صاحب ولسوالی پشتونکوت حمله کردند، جنگ ساعت ها ادامه یافت و در نتیجه، ۴ طالب به نام های ملا عبدالرسول، قاری غیب الله، ملا عبدالرشید، ملا نیاز کشته شدند و ۶ تن دیگر زخم برداشتند.

وی افزود که در این درگیری ها، یک نیروی دولتی جان باخته و دو تن دیگر مجروح شدند و دو پوسته که به دست طالبان افتاده بود، دوباره به تصرف نیروهای امنیتی درآمد.

اما یک‌ منبع معتبر گفت که در جنگ شب گذشته، سه تن به شمول یک قوماندان خیزش های مردمی به نام ملک امان با پسرس کشته شده و یکتن زخم برداشته و دو پوسته سقوط کرد و سه تن به شمول صوفی نسیم قوماندان یک پوسته، لادرک شده اند.

اما طالبان می گویند که دو پوسته را تصرف و با ماین بشکه ای منهدم کرده اند، چهار تن به شمول ملک امان قوماندان را کشته اند و ۱۰ میل سلاح مختلف به دست آورده اند. در این جنگ، یک نفر از این گروه کشته شده و یکتن دیگر زخم برداشته است.

منطقه امام صاحب، در پنج کیلومتری مرکز شهر میمنه موقعیت دارد که سه هفته قبل سقوط نمود.

Views: 67

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر