زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

صدها پولیس ملی از یک دور آموزشی در بدخشان فارغ گردیدند

صدها پولیس ملی از یک دور آموزشی در بدخشان فارغ گردیدند

author avatar
23 Feb 2022 - 19:55
صدها پولیس ملی از یک دور آموزشی در بدخشان فارغ گردیدند
author avatar
23 Feb 2022 - 19:55

فیض آباد (پژواک ۴ حوت ۱۴۰۰) بتعداد ۷۷۰ تن پولیس ملی از یک دور آموزشی دو هفته ی در بدخشان فارغ گردیدند.

بعد از ظهر امروز بتعداد ۷۷۰ تن افسران، ساتنمنان و سربازان فراغت دو هفته یی دروس مسلکی و عقیدتی شانرا با حضور والی بدخشان، نماینده مرکز تعلمی ساحوی قندز، رؤسای ادارات حکومتی، قوماندانان و عالمان دینی در تالار رادیو تلویزون ملی بدخشان جشن گرفتند.

ملا محمد موسی انصار آمر مرکز تعلم و تربیه زون ساحوی قندز فراعت پولیس ملی را از کورس دو هفته ی که جهت بلند بردن ظرفیت های پولیس قوماندانی امنیه بدخشان و دروس عملی و نظری در عرصه اداره و مدیریت، کشف و گرفتاری مجرمین و رفتار های مسلکی در جریان ایست باز رسی و شیوه برخورد با شهروندان مهم عنوان نموده، از آنان خواست که وظیفه خویش را بدون هیچگونه تبعض سمتی و لسانی به درستی انجام دهند .

او از منسوبین پولیس خواست که جهاد خود را به مردم تحمیل ننمایند و پاداش شانرا از خداوند بخواهند.

موصوف از مخالفین حکومت نیز خواست که با نظام کنونی مخالفت ننمایند و نیز منسوبین حکومت قبلی بیایند با نظام یکجا شده تا دست بدست هم داده وطن را اباد نمایم.

او همچنان از مردم ملکی خواست که همانگونه که در گذشته برای آنان آب، نان و جای داده اند، اشخاص و گروهای که بخواهند مردم را استفاده نموده، وطن را بخاک و خون بکشانند، اجازه چنین کار را برایشان ندهند.

مولوی عبدالحق ابو عمر قوماندان امنیه ولایت بدخشان از تعداد اشخاص که تحت نام منسوب نظام جدید سبب آزار و اذیت مردم می شوند، خواست که به دردهای ملت زجر کشیده افغانستان مرحم شوند، چون هیچ منسوب که در اداره نظام گذشته ایفای وظیفه می نمودند، نزد حکومت مجرم نبوده و نیز حق تلاشی خانه های مردم را شب هنگام تحت هیچ عنوان ندارید، به فرمان ها گوش فرا دهید و نظم عامه را اخلال ننماید، در غیر آن دستگیر و به پنجه قانون سپرده خواهید شد.

مولوی عبد الغنی فایق والی بدخشان خطاب به منسوبین امنيتی گفت که شما دیروز در سنگرهای داغ مسؤولیت اندک داشتید، اما امروز مسؤولیت تان در نظام و حکومت که با افکارهای متفاوت مردم روبرو میشوید، سنگین ترخواهد بود.

در فرجام بتعداد از فارغین کورس آموزشی مسلکی و عقیدتی لوح تقدیر توزیع شد.

Views: 60

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر