زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برای دوهزار خانوادۀ بامیانی و بدخشی پول نقد و مواد خوراکی توزیع شد

برای دوهزار خانوادۀ بامیانی و بدخشی پول نقد و مواد خوراکی توزیع شد

فیض‌آباد و بامیان (پژواک، ۱۱حمل ۱۴۰۱): مسؤولان از آغاز توزیع بسته‌های مواد خوراکی برای ۱۵۰۰ خانوادۀ بی‌بضاعت در بدخشان خبرداده و می‌گویند که در ولایت بامیان، برای۶۰۰ خانوادۀ بی‌بضاعت، پول نقد توزیع شده‌است.

مولوی محمداکرم اکبری رئیس مبارزه باحوادث طبیعی بدخشان می‌گوید، روند توزیع موادغذایی برای بیش از یکهزار خانوادۀ متضرر از حوادث طبیعی، خشکسالی‌های گذشته و بارنده‌گی‌های اخیر در این ولایت، در همکاری با موسسۀ GP سه قلم مواد غذایی را توزیع می‌نماید.

وی، امروز در مراسم افتتاح این برنامه گفت، برای هر خانواده یک بوری آرد قزاقی ۵۰ کیلویی، یک بوری برنج اعلی ۲۰ کیلویی و یک قوطی روغن ۵ لیتره توزیع می‌گردد که تا دو روز دیگر این روند، به پایان خواهد رسید.

نجم‌الدین که ۴۵ سال عمر دارد و در گوشه‌یی از شهر فیض‌آباد با اعضای فامیلش زنده‌گی می‌نماید، با اظهار خرسندی و سپاسگزاری از موسسۀ یادشده و ریاست مبارزه با حوادث طبیعی گفت، با آمدن ماه مبارک رمضان، برای خانوادۀ هشت نفری‌اش مواد خوراکۀ کافی نداشت و اکنون می‌تواند، ماه مبارک رمضان را با مساعدتی که امروز دریافت نموده‌است، سپری نماید.

او از تمام نهاد‌های کمک‌کننده و مردمان خیرخواه خواست که افراد بی‌بضاعت و متضرر از جنگ‌های گذشته و خشک‌سالی های اخیر را فراموش ننموده و هر آنچه در توان دارند، با ایشان همکاری نمایند.

در همین حال، آمریت ریاست امور مهاجران و عودت کننده‌گان ولایت بامیان با نشر خبرنامه‌یی از توزیع کمک نقدی برای ۵۸۵ خانوادۀ بیجاشدۀ داخلی، عودت‌کننده و آسیب‌پذیر در ولسوالی یکا‌ولنگ ۱ این ولایت، خبر می‌دهد.

بر اساس معلومات مندرج در این خبرنامه،برای هر خانواده، مبلغ بیش از ۲۱ هزار افغانی از سوی کمیشنری عالی ملل متحد در امور پناهنده‌گان در  همکاری موسسۀ اکشن‌اید در سطح ۲۵ شورای ولسوالی یکاولنگ۱ بامیان، توزیع شده‌است.

در خبرنامه آمده که مجموع این کمک نقدی به ۱۲میلیون و۴۳۷ هزار و ۱۰۰ افغانی می‌رسد.

Views: 15

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر