زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

باشنده‌گان غزنی خواستار از سرگیری کار پروژه‌های نیمه‌کاره اند

باشنده‌گان غزنی خواستار از سرگیری کار پروژه‌های نیمه‌کاره اند

author avatar
17 Apr 2022 - 16:46
باشنده‌گان غزنی خواستار از سرگیری کار پروژه‌های نیمه‌کاره اند
author avatar
17 Apr 2022 - 16:46

شهرغزنی (پژواک،۲۸ حمل ۱۴۰۱): باشنده‌گان غزنی ازحکومت سرپرست می‌خواهند که کار‌های متوقف شدۀ پروژه‌هایی را دوباره آغاز کند که در دورۀ حکومت گذشته راه‌اندازی شده بود و اکنون نیمه‌کار مانده‌اند.

آنان می‌افزایند، اگر کار‌های این پروژه‌ها نیمه‌کار آغاز شود، افزون بر عرضۀ خدمات برای مردم، برای آنان فرصت‌های کاری نیز مهیا خواهد شد.

شیراحمد باشندۀ شهر غزنی به آژانس خبری پژواک گفت، در دوران حکومت قبلی در این ولایت کار‌های پروژه‌های کوچک و بزرگ آغاز شده بود که پس از تحول سیاسی روند آن متوقف و نیمه‌تمام مانده است.

او از حکومت سرپرست می‌خواهد، کار‌های این پروژه‌های نیمه‌تمام را از سرگیرد.

به گفتۀ او، به همین ترتیب، از تخریب پروژه‌ها نیز جلوگیری خواهد شد؛ برای افراد بیکار نیز زمینۀ کاری فراهم و با تکمیل آن، برای مردم خدمات عرضه خواهد شد.

محمداشرف یک تن باشنده‌گان شهر غزنی که در دوران حکومت قبلی در پروژه‌های عمرانی به حیث یک کارمند کار می‌نمود، اکنون با توقف کار‌های عملی این پروژه‌ها بیکار شده‌است.

نامبرده به پژواک گفت، اگر حکومت کنونی کار‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را از سر گیرد، توأم با آن وضعیت اقتصادی مردم نیز بهبود خواهد یافت.

از سوی دیگر، ادارۀ ولایتی غزنی می‌گوید، با آمدن حکومت جدید، ضمن کار‌های دیگر، به کار‌های عمرانی نیز توجه شده‌است.

حافظ عمر غزنوی سخنگوی والی این ولایت به پژواک گفت، ادارۀ ولایتی تلاش می‌کند، با ادارۀ مرکزی در بارۀ آغاز مجدد کار‌های پروژه‌های نیمه‌کار صحبت نموده و برایش بودجه پیدا کند.

وی می‌گوید، باشنده‌گان غزنی بسیار زود شاهد پیشرفت خواهند بود.

در دوران حکومت قبلی از سوی شاروالی شهر غزنی، کار روی اعمار ۱۵بلاک رهایشی، احداث سونا در بین شهر نزدیک به مرکز ثقافت اسلامی که ۸۰ درصد کار آن تکمیل گردیده بود، اعمار جمنازیوم دولتی که ۷۰ درصد کار آن تکمیل شده، برای غزنی یک سردخانه و ده‌ها پروژۀ خُرد و بزرگ دیگر جریان داشت که پس از تحول سیاسی روند کار عملی آن‌ها متوقف گردیده‌است.

Views: 24

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر