زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برای سیلاب زده‌گان اخیر در بدخشان مواد غذایی  وغیر غذایی توزیع گردید

برای سیلاب زده‌گان اخیر در بدخشان مواد غذایی  وغیر غذایی توزیع گردید

author avatar
11 May 2022 - 19:39
برای سیلاب زده‌گان اخیر در بدخشان مواد غذایی  وغیر غذایی توزیع گردید
author avatar
11 May 2022 - 19:39

فیض آباد (پژواک ۲۱ ثور ۱۴۰۱): برای ۱۶۸ خانوادۀ متضرر از حوادث طبیعی و سیلاب های اخیر در ولسوالی کشم بدخشان، از سوی ریاست مبارزه با حوادث طبیعی، آمریت مهاجرین و عودت کننده گان و دفتر IOM مواد غذایی و غیر غذایی توزیع گردید.

مولوی محمد اکرم اکبری رئیس مبارزه با حوادث طبیعی بدخشان می گوید که به اساس سروی هایی که آنان در همکاری با ادارات ذیربط در منطقه پلیران ولسوالی کشم انجام داده بودند، بتعداد ۱۶۸ خانواده که منازل مسکونی شان را در قریه پلیران ولسوالی کشم در اثر سیلاب های اخیر از دست داده بودند، ادارات مبارزه با حوادث طبیعی، مهاجرین و عودت کنندگان و دفتر (آی او ایم) برای آن خانواده ها مواد غذایی وغیر غذایی، امروز توزیع نمود.

او می افزاید که برای هر خانواده یک بوری آرد ۵۰ کیلویی، ۷ کیلو شکر از طرف اداره حوادث طبیعی، مقدار ۴ کارتن بسکیت، یک بوری برنج ۵۰ کیلویی از طرف اداره مهاجرین و عودت کنندگان، و مواد غیر غذایی که شامل کیت های آشپز خانه و غیره می باشد از طرف دفتر iom تدارک گردیده بود، توزیع گردید.

در همین حال، محمد نسیم ۶۰ ساله که خانه مسکونی اش را بگونه کلی از دست داده است و با خانواده ۸ نفری اش در خانه اقارب و نزدیکانش زندگی می نماید، ضمن قدردانی از همکاری ریاست مبارزه با حوادث طبیعی و ادارات کمک کننده که آنان در این مشکلات تنها نگذاشتند و همواره آنچه را که در توان داشتند با ایشان شریک ساختند، می گوید که این کمک ها در مقایسه با خسارات وارده بر آنان اندک بوده و هیچ گاهی بسنده نمی باشد.

او از رهبری حکومت و جامعه جهانی میخواهد که به مشکلات مردم متضرر حوادث طبیعی بدخشان همکاری نمایند و آنان را در این شرایط حساس تنها نگزارند.

Views: 16

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر