زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک پسر ۱۶ ساله از چنگ آدم‌‌ربایان آزاد گردید

یک پسر ۱۶ ساله از چنگ آدم‌‌ربایان آزاد گردید

author avatar
22 Jul 2022 - 16:16
یک پسر ۱۶ ساله از چنگ آدم‌‌ربایان آزاد گردید
author avatar
22 Jul 2022 - 16:16

کابل (پژواک، ۳۱ سرطان ۱۴۰۱): وزارت امور داخله از رهایی یک پسر ۱۶ ساله از چنگ آدم‌‌ربایان در ولایت پروان خبر می‌دهد و می‌گوید که در پیوند به این قضیه هفت تن بازداشت شده‌است.

پاسوال الحاج مولوی فیض‌الله کامران رئیس عمومی تحقیقات جنایی وزارت امور داخله در پیامی ویدیویی که در صفحۀ این وزارت منتشر شده، می‌گوید که چندی پیش پنج تن از اختطاف‌گران در مربوطات حوزۀ ۱۱ امنیتی شهر کابل که خود را مجاهدین امارت اسلامی معرفی کرده بودند، یک تن را به نام جمشید توسط موتر رنجر به رنگ سبز اختطاف نمودند و آن را بجای نامعلوم انتقال دادند.

موصوف می‌گوید که پس از شش روز فرد اختطاف‌شده در نتیجۀ عملیات نیروهای امنیتی در مربوطات ولایت پروان از جنگ اختطاف‌گران آزاد گردیده‌ و در پیوند به آن ۷ تن بازداشت شده‌است.

به گفتۀ وی که در نتیجۀ این عملیات از نزد آنها یک عراده موتر نوع رنجر و سه میل سلاح کلاشینکوف به دست آمده‌است.

وزارت امور داخله می‌گوید که افراد بازداشت شده در جریان تحقیقات به‌جرم شان اعتراف نموده و گفته اند که چند پیش یک تن را از مربوطات حوزۀ یازدهم امنیتی شهر کابل اختطاف کردند و در بدل رهایی وی ۵۰۰ هزار دالر امریکایی مطالبه کرده بودند.

جمشید ۱۶ ساله که از جنگ اختطاف‌گران آزاد شده، می‌گوید: «خانۀ ما در منطقۀ ۳۱۵ خیرخانه است و هر روز از ساعت سه تا شش در منطقۀ پنج صد فامیلی کلپ می‌رفتم، وقتی که از کلپ بیرون شدم، یک عراده موتر رنجر به رنگ سبز در پیش‌رویم ایستاد کرد و  گفتند که شما جرم کردید و شما را به حوزۀ ۱۱ می‌بریم، چون مسلح  بودند همرای شان در موتر بالا شدم و من را سر کوتل بردند.»

وی افزود که در شهرک صفا در سر کوتل خیرخانه دو شب را سپری کرد، بعداً وی را به ولایت پروان در یک خانه در بالای کوه بردند که سه بار مورد لت و کوب قرار گرفته‌است و در ۲۴ ساعت یک و دو بار برایش نان و غذا می دادند.

Views: 26

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر