زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

امارت اسلامی اظهارات وزیر دفاع پاکستان را رد کرد

امارت اسلامی اظهارات وزیر دفاع پاکستان را رد کرد

author avatar
1 Feb 2023 - 08:20
امارت اسلامی اظهارات وزیر دفاع پاکستان را رد کرد
author avatar
1 Feb 2023 - 08:20

[restrict paid=”true”]

کابل (پژواک، ۱۲ دلو ۱۴۰۱): وزارت دفاع ملی امارت اسلامي اظهارات اخیر وزیر دفاع پاکستان را که گویا خاک افغانستان بر ضد آنان استفاده شده رد کرده است.

خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان روز گذشته پس از حمله در شهر پیشاور در گفتگو با شبکه تلویزیونی جیو نیوز پاکستان ادعا کرد که خاک افغانستان علیه آنان استفاده شده است.

خواجه آصف در سخنان خود با اشاره به (تی.تی.پی) گفته است که این گروه از خاک افغانستان فعالیت می کند. آصف همچنین گفته است که با کابل صحبت می‌کند تا این گروه را کنترول کند.

اما وزارت دفاع ملی امارت اسلامی افغانستان اظهارات وزیر دفاع پاکستان را رد می‌کند و اطمینان می‌دهد که خاک این کشور علیه هیچ کشوری در منطقه و جهان استفاده نخواهد شد.

این وزارت در یک اعلامیه افزوده است :« ادعاهای اخیر خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان مبنی بر استفاده از خاک افغانستان علیه پاکستان را شدیدا رد می کنیم. پیش از این، تی.تی.پی بارها پذیرفته که فعالیت آنها در پاکستان است و نیازی به انجام فعالیت های خود در افغانستان یا هیچ منطقه جغرافیایی دیگری ندارند. ا.ا به کشورهای منطقه و جهان اطمینان می دهد که از خاک این کشور علیه کسی استفاده نخواهد شد. «

[/restrict]

Views: 311

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر