زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

به هزینه ۷۰ میلیون دالر پروژه انکشافی گلبهار در کابل افتتاح شد

به هزینه ۷۰ میلیون دالر پروژه انکشافی گلبهار در کابل افتتاح شد

author avatar
16 Apr 2023 - 21:10
به هزینه ۷۰ میلیون دالر پروژه انکشافی گلبهار در کابل افتتاح شد
author avatar
16 Apr 2023 - 21:10

[restrict paid="true"]

کابل (پژواک، ۲۷ حمل ۱۴۰۲): بنیاد سرمایه گذاری گلبهار پروژه انکشافی به نام گلبهار را در کابل با حضور عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرا وشماری از مقامات کابینه و برخی از سرمایه گذاران افتتاح کرد.

ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست الوزرا در این مراسم گفت، افغانستان در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگر برای سرمایه گذاری آماده شده است، تطبیق پروژه عمرانی امروز نشاندهنده این امر است.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا همچنان تاکید کرد که امارت اسلامی از تجار ملی و سرمایه گذاران حمایت می کند و در حفظ ،جان و مال آنها مسوولیت دارد.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا افزود، مردم افغانستان در آینده نزدیک شاهد تطبیق پروژه های عمرانی از جمله آغاز کار تمدید راه آهن و بازسازی شاهراه ها در کشور خواهند بود.

ملا عبدالغنی برادر همچنان تجاران وسرمایه گذاران افغان مقیم خارج از کشور را تشویق کرد و از آنها خواست به کشور برگردند وبرای کمک به افغان ها در داخل کشور سرمایه گذاری کنند.

محمد یونس مهمند، رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری درین مراسم گفت، سرمایه گذاری در کشور بخصوص دربخش های مختلف روز به روز در حال توسعه و گسترش است و این روند از سوی سرمایه گذاران افغان در حال انکشاف می باشد.

غلام ربانی ربانی، معاون اجرایی سرمایه گذاری گلبهار می گوید، این پروژه که شامل یک مجتمع بزرگ در ۳۰ طبقه ساخته می شود، درآن ۲۶۰ مغازه و حدود ۳۰۰ آپارتمان مسکونی درنظر گرفته شده است و قرار است در این پروژه نزدیک به ۷۰  میلیون دالرامریکایی سرمایه گذاری شود.

[/restrict]

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر