زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رویدادهای ترافیکی در فاریاب و کندز ۱۸ کشته و زخمی بر جا گذاشته‌است

رویدادهای ترافیکی در فاریاب و کندز ۱۸ کشته و زخمی بر جا گذاشته‌است

میمنه، کندز (پژواک، ۴ ثور ۱۴۰۲): منابع محلی فاریاب و کندز از کشته و زخمی شدن ۱۸ تن در پی رویدادهای ترافیکی در روزهای عید در این ولایات خبر می‌دهند.

احمدفهیم کوهی، مدیر حادثات آمریت ترافیک ولایت فاریاب به آژانس خبری پژواک گفت، دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله در دو حادثۀ ترافیکی جداگانه پس از چاشت روز گذشته در حومۀ شهر میمنه جان باختند و سه تن دیگر مجروح شدند.

وی همچنان گفت که شب گذشته در یک رویداد ترافیکی دیگر ناشی از برخورد دو موترسایکل  در مرکز شهر میمنه دو تن جان باخته و دو تن دیگر مجروح شدند.

کوهی افزود که این حوادث ترافیکی ناشی از تیزرانی موثرسایکل سواران بوده‌است.

داکتر سنجر عمری، مسؤول شفاخانۀ اندخوی نیز می‌گوید که شب گذشته دو جسد و دو مجروح از محل یک رویداد ترافیکی به این شفاخانه انتقال یافته بودند که زخمی‌ها پس از اهتمامات لازم به شفاخانۀ ولایت جوزجان انتقال داده شدند.

در همین حال، داکتر عبدالهادی مؤظف در سرویس عاجل شفاخانۀ فاریاب به پژواک گفت که پیش از چاشت روز گذشته سه جوان از اثر حادثۀ ترافیکی در شهر میمنه مجروح و به سرویس عاجل انتقال یافته‌اند.

ازسویی‌هم، مدیر حادثات ترافیک ولایت فاریاب می‌گوید که روز دوم عید از اثر واژگون شدن یک موتر نوع کرولا در ولسوالی شیرین تگاب این ولایت سه تن مجروح گردیدند.

اما یک منبع دیگر در شفاخانۀ میمنه می‌گوید، طی سه روز عید حدود ۲۰ مجروح در پی رویدادهای ترافیکی ناشی از تیزرانی موترسایکل به این شفاخانه انتقال داده شده‌اند.

مدیر حادثات آمریت ترافیک فاریاب می‌گوید، با آنکه پرسونل این اداره در ایام عید به‌منظور کنترول سرعت زیاد وسایط در شهر حضور داشتند، اما تعدادی زیادی از جوانان به دلیل تیزرانی به مردم مزاحمت و تشویش خلق کردند.

وی از خانواده‌ها خواست تا به فرزندان شان توصیه کنند که از تیزرانی خودداری نموده، خود و دیگران را به کام مرگ نفرستند.

براساس یک خبر دیگر، مسؤولین در ولایت کندز می‌گویند که در نتیجۀ یک رویداد ترافیکی در مسیر علی آباد- خان آباد یک تن کشته و ۲ تن دیگر زخم برداشته‌اند.

محمد ياسين، آمر حادثات مدیریت ترافیک ولایت کندز به پژواک  گفت که این رویداد حوالی ساعت ۱۲ پس از ظهر دیروز هنگامی رخ داده که یک موتر نوع کرولا از جاده منحرف گردید.

وی علت وقوع این رویداد را بی‌احتیاطی رانندۀ این واسطه نقلیه عنوان کرد.

Views: 80

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر