زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسابقۀ سیرت النبی در پروان میان ۴۰۰ تن راه‌اندازی شد

مسابقۀ سیرت النبی در پروان میان ۴۰۰ تن راه‌اندازی شد

author avatar
28 May 2023 - 19:28
مسابقۀ سیرت النبی در پروان میان ۴۰۰ تن راه‌اندازی شد
author avatar
28 May 2023 - 19:28

 چاریکار (پژواک، ۷ جوزا ۱۴۰۲): مسابقۀ سیرت النبی که امروز میان ۴۰۰ جوان داوطلب از مدارس دینی، محصلین و متعلمین و برخی از مکاتب در ولایت پروان برگزار شده بود، پایان یافت.

در این مسابقه سهراب زاهدی محصل صنف چهارم پوهنځی اقتصاد پوهنتون پروان توانست با گرفتن ۱۰۰ نمره مقام نخست را از آن خود کند.

 شمس الرحمن صدیقی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان به آژانس خبری پژواک گفت که این مسابقه از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ پروان بخاطر آگاهی یافتن جوانان از کارنامه‌های پیامبر(ص) راه‌اندازی شده است.

موصوف بر شفافیت کامل این مسابقه تأکید می‌کند و می گوید: «نتایج این مسابقه با شفافیت تمام بررسی شده و امروز آنچه اعلام شد، دست مزد خود فرد است.»

وی افزود که در این مسابقه برای برنده‌گان مقام اول الی دهم جوایز داده شد و برای برنده‎‌گان یازدهم الی بیستم تقدیرنامه‌ها اهداء شد.

مفتی محمد ادریس انوری معاون مقام ولایت پروان ضمن استقبال از راه‌اندازی این مسابقه می گوید: «راه اندازی چنین برنامه‌ها و آشنایی شان با محیط اکادمیک و نقش پویایی شان در زمینه‌ی سیرت و کارنامه‌ی پیامبر اسلام ستودنی است.»

وی از جوانان اشتراک کننده خواست که روش و کردار سیرت آنحضرت(ص) را در زنده‌گی روزمره شان پیاده بسازند.

 دکتور محمد عزیز کاظم رئیس پوهنتون پروان گفت: «این نهاد علمی برای نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی و راه‌اندازی چنین برنامه‌های تشویقی برای نسل جوان همیشه میزبان خواهد بود و آنچه که بتواند در پویایی جوانان این سرزمین موثر واقع شود، حاضر به ایجاد زمینه‌سازی آن در هر شرایط می‌باشد.»

Views: 56

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر