زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

امتحان رقابتی سیرت‌النبی و تاریخ اسلام در پنجشیر برگزار شد

امتحان رقابتی سیرت‌النبی و تاریخ اسلام در پنجشیر برگزار شد

author avatar
17 Sep 2023 - 16:26
امتحان رقابتی سیرت‌النبی و تاریخ اسلام در پنجشیر برگزار شد
author avatar
17 Sep 2023 - 16:26

پاراخ (پژواک، ۲۶ سنبله ۱۴۰۲): مسؤولین محلی در پنجشیر از برگزاری امتحان رقابتی سیرت‌البنی و تاریخ اسلام با حضور ۳هزار اشتراک‌کننده در این ولایت خبر می‌دهند.

 نصرالله ملک‌زاده، رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت پنجشیر هدف از برگزاری این امتحان رقابتی را ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق جوانان پنجشیر به مطالعه عنوان کرد.

به گفتۀ او، نتیجۀ این امتحان تا اوسط هفتۀ آینده اعلام و اشتراک‌کننده‌گان ممتاز در این رقابت با جوایز از سوی وزارت اطلاعات و فرهنگ تقدیر خواهد شد.

ملک‌زاده همچنان گفت که این امتحان تنها برای پسران برگزار گردیده بود و دختران در آن اشتراک نداشتند.

محمدآغا حکیم، والی ولایت پنجشیر که در این برنامه حضور داشت برگزاری همچو برنامه‌ها را مفید خوانده و افزود که این برنامه‌ها سبب می‌گردد تا جوانان آگاهی بیشتر درمورد پغمبران، سنت رسول‌الله و دین خود پیدا کنند.

این امتحان مورد استقبال جوانان اشتراک‌کننده‌ در امتحان نیز قرار گرفته و آنان از دیگر جوانان خواستند تا در این نوع امتحان‌ها اشتراک کرده و از آن نفع برند.

مسیح‌الله یک تن از اشتراک‌کننده‌ها با ابراز خوشحالی از برگزاری این امتحان گفت که خواندن کتاب‌های اسلامی و برگزاری این‌ گونه امتحان‌‌ها باعث می‌شود که آگهی جوانان از دین و ‌سیرت رسول‌الله بیشتر شود.

طیب‌الله یک تن دیگر از اشتراک‌کننده‌های این امتحان از ریاست اطلاعات و فرهنگ پنجشیر خواست تا برگزاری همچو برنامه‌های فرهنگی را در این ولایت بیشتر سازند تا جوانان بیشتر تشویق شوند.

Views: 21

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر