زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

صدها تن به‌شمول زنان در مسابقۀ کتاب‌خوانی «سیرت‌النبی» در بامیان شرکت کردند

صدها تن به‌شمول زنان در مسابقۀ کتاب‌خوانی «سیرت‌النبی» در بامیان شرکت کردند

author avatar
4 Dec 2023 - 15:14
صدها تن به‌شمول زنان در مسابقۀ کتاب‌خوانی «سیرت‌النبی» در بامیان شرکت کردند
author avatar
4 Dec 2023 - 15:14

بامیان (پژواک، ۱۳ قوس ۱۴۰۲): مسؤولین محلی در بامیان می‌گویند که مسابقۀ بزرگ کتاب‌خوانی «سیرت‌النبی» با اشتراک بیش از۸۰۰ تن به‌شمول زنان در این ولایت راه‌اندازی شد.

صفی‌الله رائد، رئیس اطلاعات و فرهنگ بامیان در صحبت با آژانس خبری پژواک هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی جوانان به سیرت پیامبر بزرگ اسلام (ص) عنوان نموده گفت که از طریق چنین برنامه‌ها جوانان بیشتر با رفتار، کردار و دستاوردهای رسول خدا (ج) آشنایی حاصل نموده و از آن الگو می‌گیرند.

وی علاوه کرد، این برنامه که از طرف ریاست اطلاعات و فرهنگ امروز دوشنبه (۱۳ قوس) در مرکز این ولایت برگزار گردید و بیش از ۸۰۰ تن به‌شمول زنان در آن شرکت داشتند، برای برنده‌گان آن جوایزی از جمله کمپیوتر، تلیفون ، بایسکل، پول نقد، ساعت و تحایف دیگر در نظر گرفته شده‌است.

در عین حال، اشتراک کننده‌گان برگزاری چنین برنامه‌ها را جهت تشویق جوانان به مطالعه و آشنایی بیشتر آن‌ها با سیرت پیامبر (ص) قابل اهمیت می‌دانند.

خدیجه الهام، یکی از اشتراک کنندگان این مسابقه گفت که راه‌اندازی چنین برنامه‌ها زمینۀ تحقیق و مطالعه را در بین جوانان ترویج ساخته و باعث ظرفیت سازی و آگاهی جوانان می‌گردد.

همچنان وی افزود که با تداوم چنین برنامه‌ها زمینۀ تشویق و علاقه‌مندی جوانان به امور دینی افزایش یافته و باعث می‌گردد تا مردم سیرت پیامبر و آموزه‌های اسلامی را در زنده‌گی خود الگو و سرمشق قرار دهند.

Views: 20

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر