زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کمیسیون تدارکات ملی به ارزش حدود ۴ میلیارد افغانی پروژه‌های مختلف را منظور نمود

کمیسیون تدارکات ملی به ارزش حدود ۴ میلیارد افغانی پروژه‌های مختلف را منظور نمود

author avatar
6 Dec 2023 - 21:38
کمیسیون تدارکات ملی به ارزش حدود ۴ میلیارد افغانی پروژه‌های مختلف را منظور نمود
author avatar
6 Dec 2023 - 21:38

[restrict paid="true"]

کابل (پژواک، ۱۵ قوس ۱۴۰۲) : در جلسه نوبتی کمیسیون تدارکات ملی به ارزش حدود ۴ میلیارد افغانی پروژه‌های مختلف را منظور شده است.

در یک خبرنامه که از طرف ریاست الوزراء منتشر شده آمده است، اینت جلسه به ریاست ملا عبدالغنی برادر آخند تدویر یافت و طبق آجندا پیرامون پروژه های ارایه شده بحث شد.

منبع افزوده است، در این نشست کمیسیون تدارکات ملی ۲۸ پروژه جهت بحث پیشکش گردید، که از جمله قرارداد ۱۸ پروژه منظور و در مورد قرارداد ۵ پروژه به کمیته های مؤظف وظیفه داده شد تا این قرارداد ها را همه جانبه ارزیابی و جهت تصمیم گیری نهایی به جلسۀ آیندۀ کمیسیون تدارکات ملی پیشکش نماید. همچنان پیرامون ۵ پروژه دیگر به ریاست تدارکات ملی وظیفه سپرده شد تا قرارداد های یاد شده را به طور همه جانبه ارزیابی و گزارش آنرا با رهبری کمیسیون تدارکات ملی شریک سازد.

پروژه های منظور شده مربوط وزارت خانه های دفاع ملی، امور داخله، مالیه، فواید عامه، مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، شرکت برشنا و شاروالی کابل می باشد، که ارزش مجموعی آن حدود ۴ میلیارد افغانی بالغ می گردد.

در خبرنامه آمده است، در پروژه های منظور شده تکمیل کار باقیماندۀ بند چک وردک، تکمیل امور باقیماندۀ ۲۲۰ کیلوولت لین برق ارغندی- غزنی، آماده ساختن انسولترهای پروژه‌ای ۲۲۰ کیلو ولت نورالجهاد هرات و تورغندی، بازسازی اساسی سرک در امتداد ولسوالی شهر صفا ولایت زابل الی مانجه، تکمیل امور باقیمانده لین دوم سرک کابل- لوگر، عرضه خدمات سریع انترنتی برای شهروندان و شماری سایر پروژه ها شامل می باشد، که با عملی شدن آن فرصت های کاری برای هزاران هموطن ما فراهم می گردد.

[/restrict]

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر