زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک مرکز صحی برای برگشت‌کننده‌گان و بیجاشده‌گان در شهر کابل افتتاح شد

یک مرکز صحی برای برگشت‌کننده‌گان و بیجاشده‌گان در شهر کابل افتتاح شد

author avatar
21 May 2024 - 18:22
یک مرکز صحی برای برگشت‌کننده‌گان و بیجاشده‌گان در شهر کابل افتتاح شد
author avatar
21 May 2024 - 18:22

کابل (پژواک، ۱ جوزا ۱۴۰۳): وزارت امور مهاجرین و عودت‌کننده‌گان کشور می‌گوید که یک باب مرکز صحی با هزینۀ بیش از ۱۸۳ هزار دالر به‌هدف عرضۀ خدمات صحی برای مهاجرین عودت‌کننده و بیجاشده‌گان داخلی در ساحۀ پل‌چرخی شهر کابل افتتاح شد.

وزارت امور مهاجرین و عودت‌کننده‌گان امروز در صفحۀ ایکس خود نوشته که این مرکز به همکاری کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده‌گان اعمار شده‌است.

منبع نوشته، در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود، مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین با ستایش از آن کمیشنری گفت که چنین ابادی‌ها باعث پیشرفت  کشور می‌شود.

راشد افزود، حکومت به تنهایی نمی‌تواند به اهداف بلندمدت خود برسد، نیاز به پشتیبانی و همکاری دارد تا در آینده بتواند پروژه‌های بزرگی را تطبیق کند.

 وی از مؤسسات و تاجران نیز خواست تا در آبادی کشور سهیم شوند.

به گفتۀ منبع، خانم ترحاس بری معاون کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده‌گان از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نموده گفته‌است که مرکز صحی «شنه ژوره» با هزینه ۱۸۳ هزار و ۷۸ دالر در مدت یک سال اعمار گردیده‌است.

وی افزوده، این مرکز صحی دارای بخش‌های مختلف و اتاق‌های مجهز با و سایل طبی بوده و در آن به مردم  بیجاشده و برگشت‌کننده خدمات صحی عرضه می‌گردد.

Views: 13

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر