کابل (پژواک، ۴ سرطان ۱۴۰۵): ریاست عمومی المپیک، تربیت بدنی و ورزش میگوید که تیم ملی پاراتکواندوی افغانستان راهی کوریای جنوبی شدهاست.
ریاست عمومی المپیک، تربیت بدنی و ورزش امروز با نشر خبرنامهای اعلام کردهاست که تیم چهارنفری پاراتکواندو برای اشتراک در یک کمپ تمرینی و رقابتهای آزاد بینالمللی تکواندو به کوریای جنوبی اعزام شدهاست.
منبع افزودهاست که در این تیم سه ورزشکار و یک مربی از تیم ملی پاراتکواندوی افغانستان حضور دارند.
براساس معلومات ریاست عمومی المپیک، تربیت بدنی و ورزش، این رقابتها به میزبانی کوریای جنوبی و با حضور ورزشکارانی از افغانستان، ایران، اوزبیکستان، اسپانیا، مصر، چین، ترکیه، فرانسه و شماری از کشورهای دیگر، در ۳۰ ماه جون آغاز خواهد شد.