زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در درگیری بین افراد والی کابل و ربانی دو تن کشته و زخمی شدند

در درگیری بین افراد والی کابل و ربانی دو تن کشته و زخمی شدند

author avatar
24 Jun 2021 - 18:33
در درگیری بین افراد والی کابل و ربانی دو تن کشته و زخمی شدند
author avatar
24 Jun 2021 - 18:33

کابل (پژواک، ۳ سرطان ۱۴۰۰): منابع می گویند که در درگیری میان محافظان خواهرزادۀ صلاح الدین ربانی رئیس حزب جمعیت اسلامی و محمد یعقوب حیدری والی کابل، یک تن کشته شده و یک تن دیگر زخم برداشته است.

یک منبع، امروز به آژانس خبری پژواک گفت که شام روز گذشته، در پروان سه از مربوطات حوزۀ هفدهم شهر کابل، میان محافظان محمد یعقوب حیدری و صلاح الدین ربانی رئیس حزب جمعیت، درگیری صورت گرفته است.

منبع افزود: “در این شهرک خانۀ والی موقعیت دارد، خواهرزادۀ ربانی با چند تن دیگر آمده و در شهرک بالا و پایین میرفت و صدا میکرد، که از سوی محافظان والی منع شده است؛ اما خواهرزادۀ ربانی برای چند لحظه از شهرک خارج شده و دوباره با افراد بیشتر دیگر و رینجر، وارد این شهرک شده و درگیری رخ داده است.”

وی گفت که در این درگیری، صفی الله رانندۀ تلویزیون صلاح الدین ربانی (نور)، کشته شده و خواهرزادۀ ربانی، زخم برداشته است.

اما عبدالفتاح احمدزی رئیس دفتر مطبوعاتی حزب جمعیت اسلامی به پژواک گفت که هیچ کدام خواهرزاده صلاح الدین ربانی رئیس حزب جمعیت در کابل نیست و هیچ کدام عضو فامیل اش در کدام درگیری دست ندارد.

همچنان بصیر مجاهد سخنگوی قوماندانی امنیۀ کابل گفت که شب گذشته در بلاک های پروان سوم از مربوطات حوزۀ هفتدهم شهر کابل، درگیری صورت گرفته است، که در نتیجۀ آن یک تن کشته شده و یک تن دیگر زخم برداشته است.

وی از ارایۀ جزئیات بیشتر در این مورد خود داری کرد؛ اما گفت که پولیس وارد محل شده و تحقیقات خود را آغاز کرده؛ تا هنوز شش تن را با اسلحه بازداشت نموده اند.

از سوی دیگر، محمد یعقوب حیدری والی کابل، در این مورد به تماس های مکرر آژانس خبری پژواک پاسخ نداد؛ اما ناصر مهری سخنگوی والی کابل، به آژانس خبری پژواک گفت که چنین رویدادی صورت نگرفته است.

با این حال عبدالوهاب عمار مدیر برنامه های تلویزیون صلاح الدین ربانی (نور)، به آژانس خبری پژواک گفت که در این رویداد، یک تن به نام صفی الله کشته شده است، که در حال حاضر رانندۀ تلویزیون نبود.

به گفتۀ وی، صفی الله در حال حاضر به حیث رانندۀ وزارت اقتصاد کار میکرد.

Views: 1331

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر