زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت صنعت و تجارت با ۱۱مؤسسه تفاهمنامه‌های همکاری را امضا کرد

وزارت صنعت و تجارت با ۱۱مؤسسه تفاهمنامه‌های همکاری را امضا کرد

author avatar
7 Dec 2023 - 03:13
وزارت صنعت و تجارت با ۱۱مؤسسه تفاهمنامه‌های همکاری را امضا کرد
author avatar
7 Dec 2023 - 03:13

[restrict paid=”true”]

کابل (پژواک، ۱۵ قوس ۱۴۰۲): وزارت صنعت و تجارت می‌گوید که به ارزش هفت میلیون دالر ۱۱ تفاهمنامۀ همکاری را با مؤسسات امضاء کرده‌است.

دفتر مطبوعاتی وزارت صعنت و تجارت با نشر خبرنامه‌یی گفته‌است، ‌ که براساس این تفاهمنامه‌ها ۷ میلیون دالر در بخش‌های خدمات مهارتی و مسلکی برای حمایت از خانوادۀ اسیب‌پذیز، حمایت از متشبثین کوچک و دسترسی به مواد خام، حمایت سرمایه‌گذاری‌های کوچک و انکشاف تجارتی از طریق تیلیفون، توانمندسازی جوانان آسیب‌پذیر، توانمندسازی خانواده‌های فقیر و نیازمند از طریق ارایۀ مشاغل در مقیاس کوچک و فرصت کاری تجاری، برنامۀ حرفوی صنایع دستی برای بانوان، رشد تجارت‌های کوچک با ایجاد کارگاه‌های گلیم‌بافی در  ۱۵ ولایت کشور به مصرف خواهد رسید.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از امضای این تفاهمنامه‌ها از رؤسای مؤسسات جهت فعالیت و نقش آن‌ها در آبادانی کشور اظهار قدردانی نموده و افزوده‌است که امارت اسلامی در زمینۀ ایجاد تسهیلات برای سرمایه‌گذاران و مؤسسات برنامه‌های جامع داشته و از آنان حمایت می‌کند.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت همچنان از رؤسای مؤسسات خواست تا به آموزش و ایجاد اشتغال برای مهاجرینی که تازه به کشور عودت نموده‌اند، اولویت دهند.

در ادامه شماری از نماینده‌گان موسسات از همکاری همه جانبۀ وزارت صنعت و تجارت اظهار سپاس نموده، تاکید کردند که تمام موسسات متعهد به همکاری با دولت بوده و در شکوفایی و آبادنی کشور تلاش می‌ورزند.

[/restrict]

Views: 35

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر